mammasgull Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Og nå snakker jeg ikke om bevegelsene. Noen ganger kjenner jeg harde felt på magen, ofte ganske langt nede i magen, men det varierer hvor jeg kjenner denne hardheten.. Det er skikkelig hardt, så jeg tror det er babyen som jeg kjenner... Er 2o uker, noen andre som kjenner dette her? Åh, så glad en kan bli i denne lille klompen
*Nøtta* Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Om jeg dytter på ene siden av magen,og samtidig holder andre hånden min litt fast og hardt på andre siden av magen,så kjenner jeg at babyen kommer borti. Og ofte så protesterer hun på det og sparker tilbake på behandlingen.
..snøklokke.. Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg er 18 uker idag, og kjenner likt som deg:) Men jeg får enda ikke noe gjensvar når jeg dytter, ikke noe spark igjen enda.. Er generelt lite bevegelser, de er så svake.
april*82 Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 For meg høres det ut det er som kynnere du kjenner. Akkurat sånn hadde/har jeg det ihvertfall. Livmora strammer seg og blir skikkelig hard. Hvis jeg ligger på ryggen ser det skikkelig snålt ut til tider. Bevegelser fra babyen kjennes ikke slik ut i hele tatt for meg ihverfall, det kjennes mer som små dult rundt omkring, og gjør ikke at magen blir hard.
mammasgull Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2010 Tror egentlig ikke det er kynnere, for det er bare felt på 4-5 cm, ikke hele livmoren som er hard. Alt annet er jo mykt, det er derfor jeg tror det er babyen som jeg kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå