Trultetryne Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Det er så morsomt å se på.. hehe.. Hun kaster seg over puppen som hun aldri har sett mat før , og får DET blikket.. LIGG-UNNA-DETTE-ER-MIIIIIN!!! Og holder rundt den med armene.. hehe.. Søtnosen
Gjest Sharazi Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Så søtt! Sønnen vår derimot slafser og slurper høylytt i seg melken, slik som hunder kan gjøre når de får en leke... Hodet er sjeldent i ro.. Også høres det ut som om han kjører motorsykkel. Hehe.. Man ser tidlig forskjell på gutt og jente, selv om vår bare er noen få uker!
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 åå....det er så morsomt det blikket Her i huset får snuppa bare nattpupp å det er så lite melk igjen, så slipper å ligge med ammeinnlegg og ammebh. Så da ligger hun å "koser" med den andre brystvorten min, mens hun sutter på den ene. Samboeren min bruker å "erte" henne med å ta sin hånd over brystvorten min, da tar hun tak i hånden hans og flytter den pent bort, for så å snu seg å gi han DET blikket!! Haha.... Å så snur hun seg tilbake å begynner å kose med brystvorten min igjen Snuskeline
alvesnuppa <3 Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Hahahahaha, nå måtte jeg le altså! Kunne virkelig se det for meg ;p Søta altså. Dere må filme det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå