Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo VS Brio Classic til vinterbarn. Eller noen som har en annen vogn å anbefale?

Anbefalte innlegg

Holder på å ser litt på vogner nå og er det noen med vinterbarn som kan anbefale meg en av disse?

Vi får i november så det må vær plass til vognpose.

På hjemmesiden dems står det at bredden er ganske lik, Emmaljunga er litt større, men kun med 1 cm så det merkes ikke.

Ser man på Design så vinner jo Emmaljunga, men den koster jo 2000 kr mer:s Bra jeg har enda 3.5 mndr å bestemme meg på.hehehehe

Fortsetter under...

Emmaljungavogna er av bedre kvalitet, materialene og spesielt stoffet, så derfor er det også stor prisforskjell. Jeg ville klart valgt Emmaljungaen.

Du får jo en som ikke er så gammel til halv pris på finn. Vi har brukt vår til to barn i løpet av fire år, og den ser ikke brukt ut i det hele tatt. Ingen falming av stoffet, ingen rust, så det eneste stedet du kan se at den er brukt, er ved å kikke nærmere på gummien på hjula.

Emmaljungavogna er av bedre kvalitet, materialene og spesielt stoffet, så derfor er det også stor prisforskjell.

Enig, det er en helt annen kvalitet både på stoff og understell.

Annonse

Oki:) Skal ut å sjekke litt vogner på Barnas Hus i dag. Venninna mi hadde Happy og hun var strålende fornøyd:) Hadde ikke vogna hennes vært rosa så hadde jeg nok kjøpt den;)

Jeg har begge to og foretrekker og anbefaler uten tvil Emmaljungaen. Det eneste som er bedre med Brioen er at den er lettere. Det er en enorm kvalitetsforskjell på de to vognene, både på understell og stoff som nevnt over her. Brioen har knekt bremsene 2 ganger enda den er svært lite brukt..

Bare sammenligne kvaliteten på understellene når du er på en butikk som fører vogner så ser du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...