Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hun får morsmelk morgen, kveld og natt. Men bør hun få mer? Hun får i tillegg grøt 2 ganger og middag. Da drikker hun vann til. Det minker på morsmelka, hvor mye erstatning bør hun evt. få dersom jeg slutter å amme nå?
MathildeC Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Slik jeg har lest det, er det fint å gi mm morgen og kveld, dvs slik du gjør det ved denne alderen. Du kan gi mer hvis du ønsker, men det er ikke "nødvendig". Du trenger ikke begynne å gi mme i tillegg, og jeg tror heller ikke du må gi mme dersom du slutter å amme ved denne alderen. Men dette er kanskje lettere sagt enn gjort, jeg sluttet å amme da siste barnet mitt var ca 6,5 - 7 mnd, og jeg må innrømme at jeg begynte å gi mme i stedet. Nå er hun nettopp blitt 9 mnd og får ca 0,5 liter mme i døgnet. Synes personlig det er veldig greit, og tenker slutte med det rundt ett års alder.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Ja jeg trodde det var slik at barna burde få melk til de var 1 år. Enten mm eller erstatning... Men, jenta mi brekker seg av erstatning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå