benelen Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Når og hvor ofte er det vanlig med økedøgn? Tulla her hadde økedøgn når hun var 6 dager gammel og jeg tror hun kan ha det igjen nå, 17 dager gammel. Hun har ville ha mat i hele dag, hun har ikke sovet og klarer ikke roe seg annet enn på fanget. -Mistenker ikke kolikk for hun viser ingen tegn til magesmerter.
Lillepusen-78 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Gutten min hadde økedøgn da han var 2-3 uker, og også senere. Tror dette er veldig individuelt, og varierer fra baby til baby...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 Takk gud for disse forumene, har da aldri hørt om økedøgn før. Så her har jeg sittet i hele natt, bare ammet og mye gråt å tenkt på hvor en dårlig mor jeg er... Hehe. Snuppa mi er 1 uke i dag, å har hatt økedøgn fra i går kveld. Meget slitsomt, men lettelse når jeg vet hvorfor hun bare ville på puppen og roet seg kunn og sovnet på fanget mitt. Bynte neste å mistenke kolikk, men hun både raper godt og såver en 4-5 timer i slengen når hun først sovner :)
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Økedøgn er vanligvis når barnet er ca 1 uke, ca 3 uker og ca 7-8 uker. Jenta mi hadde økedøgn når hun var ca 6 dager og igjen nå på torsdagen, da var hun 17 dager
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2010 #5 Skrevet 3. desember 2010 Det er veldig vanlig med økedøgn når de er rundt 4 mnd også! Mange begynner med grøt på denne tiden, da de tror de ikke har nok melk. Men det er økedøgn igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå