2 prinsesser <3<3 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Noe som har noen fine guttenavn på H eller S?Eller noen fine jentenavn på H eller S?
Castho Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 På S liker jeg av guttenavn: Sebastian Sander Sophus Stefan Sakarias På H liker jeg Henrik Herman Hans På jentenavn på S Selma Sara Sandra Sofia/sofie Sanna/sanne Jentenavn på H: hedda helle hermine Hennie Hedvig
pinoisme Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Navn jeg liker: På H: Hilda Hildevig Henny Hally Harriet Helmer Henry Hans Hilding På S: Siv Sonja Sigurd Sigvard Sigve Sune
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Herdis Hedvig Halldis Hilda Hulda Håkon Håvard Helmer Halldor Halvor Synnøve Selma Sirianna Susanne Sigrun Sigurd Severin Selmer Sølve Semund
LilleBitteliten Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Har fått veldig mange forslag nå, men skriver likevel noen av de jeg liker. (i vilkårlig rekkefølge) Guttenavn: Henrik Håkon Sivert Sander Samuel Snorre Sturla Sakarias Jentenavn: Henrikke Henriette Hermine Sara Synne Sunniva Serina Selina Silja
LilleBitteliten Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Glemte maaaangen navn. Her kommer noen flere. (sikkert glemt mangen enda, men det får våge seg) Selma Sanna Sanne Sofia Sofie Sigrid Hedda Hedvig Sebastian Sigurd Herman
♥ Herligheten ♥ Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Sophia Sofia Sanna Sunniva Hannah Helle Hermine Hedda Sander Sebastian Sondre Henrik Henry Herman
(Oktober) Skrevet 14. juli 2010 #9 Skrevet 14. juli 2010 Silas, Sondre, Severin. Sofie, Sanna, Sara. Henrik, Haakon. Hermine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå