april*82 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Barnas hus har tilbud på Alva sprinkelseng + madrasss til 999,- i juli. Noen som har noen formening om dette er et bra tilbud? Hvilken madrass er det, og er den bra?
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Det er et godt tilbud, madrassen er god. To venninnerr av meg er veldig fornøyde. Selv liker jeg bedre Hensvik sprinklseng fra Ikea. Den koster 845,- uten madrass så det blir littegranne dyrere =) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70116002
Miss Snow Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Det eneste som er dumt med den senga fra Barnas Hus er at man (etter det jeg har funnet ut ihvertfall) ikke har mulighet til å ta av den ene siden, slik at den kan stå helt inntil foreldresenga. Vi har også kjøpt Hensvik og den kan man ta av siden på. Vi kjøpte madrass til 400 kr og en overmadrass til 100 kr. Alt fra Ikea
april*82 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Hmm...det har jeg faktisk aldri tenkt på. Er det en fordel å ha den helt inntil senga mi? Er det enklere i forhold til amming etc på natta? Kanskje jeg går for Ikea-seng i stedet. Gulliver ser jo også grei ut.
Miss Snow Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Jeg er førstegangs, så jeg har egentlig ikke noe erfaring med det. Men jeg har fått det anbefalt av venner som har fått. Da er det liksom bare å dra babyen mot seg om natta for å amme, istedet for at man må reise seg opp og løfte ut av senga. Og hvis babyen blir urolig iløpet av natta så er det lett å bare legge ei hånd inn til h*n, så slipper man kanskje unna full oppvåkning
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Kan skrive under på det Miss Snow skriver! Å ha bebisen inntill foreldresenga om natta er en stor fordel og gjør ting lettere.
april*82 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk for svar! Da tror jeg at jeg dropper Alva og heller går for en fra Ikea som kan stå inntil senga vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå