petra og gullet Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hei dere, sitter her etter deilig grillmiddag med jordbær til dessert...og nå har jeg små menssmerter i nedre del av magen. Er i uke 24 og kanskje litt bekymret for jeg kjenner babyen litt lite pga foranliggende morkake, i tillegg til at jeg har ei venninne som mistet sin første i uke 25... Så lurer på om jeg burde snakke med jordmor imorra før vi drar på ferie tirsdag??? Er jeg bare hysterisk/unødvendig bekymret eller hva??? Håper noen kan "snakke" meg til ro eller si hva det er jeg kjenner nederst i magen... 1000 takk for alle svar!
Steinsdottir Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Hei, Jeg hadde selv smerter nederst i magen, som menssmerter, i uke 21. Reiste til lege og ble henvist til ultralyd. Alt var normalt og gynekologen sa det var normalt å ha smerter nederst i magen da livmoren er på vei oppover og vokser. Har også foranliggende morkake og kjente til tider lite liv. Men nå er jeg i uke 36 og alt står bare bra til! Jordbær er bare sundt å spise.. men spis de uten noe til. Da melkeprodukter fjerner næringstoffene i bærene! Lykke til og god ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå