Gå til innhold

Fortvilet valg.........

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilet, jeg har klart å bli gravid med nr 5!

Fikk innvilget en nr 3 av mannen og vips så var jeg gravid med tvillinger som ble født i fjor.

VI har ikke hatt sex siden vi laget tvillingene (2008) og min mann har spøkt med at han ikke kan ta i meg uten at jeg blir gravid, så hadde vi altså sex en gang og vips så er jeg gravid igjen.

Mannen støtter meg uansett valg, jeg har vært på Amathea og har ny time der denne uken, jeg har bestilt time til abort men også søkt om fødeplass, tror ikke jeg klarer å gjennomføre en abort uten å se på mine skjønne små og gi meg selv "juling" for å ha kunnet velge bort et lite mirakel til....MEN.....Jeg har allerede 4 barn hvorav tvillingene er under året også skal jeg klare å ta vare på en til..........

er så utrolig usikker og vet ikke egentlig hva jeg vil med dette innlegget annet enn å tømme meg litt for frustrasjon tror jeg, vet at det KUN er jeg som kan ta valget, men akk FOR ET GRUSOMT VALG, jeg føler jeg må velge mellom pest og kolera her, noen andre i samme situasjon? noen andre med liknende erfaringer som vil dele sin historie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

livet byr på herlige overraskelser:)

vet du om det er en eller to denne gangen? rekner med tvillingene dine er to egget og da har en 15 prosent sjangse for tvillinger igjen...

met sannsynlig er det jo en:) når en har 4 barn så merker en ikke så mye overgang med en til:) overgangen fra 1-2 er derimot diger:)

du er en erfaren mamma som til og med har takklet tvillinger:) trur du takkler dette også:)

dessuten støtter mannen deg uansett og det er en veldig fin ting:)

trur eg hadde sett på dette som en stor gave:) tenk 5 barns mor:) det kan en være stolt av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...