Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min prøver å bli gravide. Sluttet med p-pillen for 3 mnd siden. Hadde litt ømme bryster og var svimmel til tider, så håpte jeg endelig jeg var gravid. Tok test dagen jeg skulle ha mensen, men den var negativ.

Det er en uke siden nå. Er en uke på overtid, mensen er ikke kommet og jeg har vært kvalm og uvel i 3 dager nå. Det kommer utover dagen, og er verst på kvelden. Har ikke kastet opp ennå, men føler som det er like før av og til.

Har små smerter på siden av magen, langt nede. Det føles ofte som menssmerter, men alikevel på en litt annen måte.

Er jeg syk eller kan jeg være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres absolutt ut som du er gravid. Løp og kjøp ny test i morgen!

Lykjke til!

Skrevet

Takk for svar. Nå ble jeg virkelig optimistisk.

Skal kjøpe test etter jobb i morgen :D

Skrevet

Oi, hvis du ikke er gravid, så blir jeg nesten overrasket! (((: Spent å se hvordan det går! Lykkelykke til! (-:

Skrevet

Ååååå jeg håper så dere begge har rett. Blir spennende i morgen :)

Skrevet

*krysser fingrene for deg*

Lykke til :D

Skrevet

Har det på akkurat samme måten. Skulle ha mensen forrige fredag, å har ennå ikke fått den :-) Tok test tre dager etter IKM, men den var negativ.. Så idag skal jeg kjøpeCB, å teste imorgentidlig =) Spennende, håper du er gravid, vi gleder oss til å høre fra deg når du har testet :-D

Skrevet

Nå er jeg utrolig skuffet.

Vært kvalm og uvel i hele dag, kastet til og med opp på vei til jobb i dag morges. Var sikker på positiv test. Men i ettermiddag tok jeg en test, og den var negativ. Utrolig trist.

Var så utrolig sikker på at den skulle være positiv.

Rart at jeg har værtuvel i 4 dager, kastet opp en morgen, har smerter i magen og så er jeg ikke gravid. Skuff....

Kan jeg gi opp håpet denne måneden, eller er sjansen der forsatt?

Gutt08Baby11? LYKKE til:) Håper du får et bedre resultat enn meg.

Skrevet

Ikke gi opp før TR er kommet! Det er jenter som ikke har testet positivt før to uker etter IKM!!

Jeg er 6 dager på overtid, har ikke turt å teste enda!! :) Hang in there!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...