Gå til innhold

spør her inne jeg,til dere som allerede er gravide :D

Anbefalte innlegg

har en fra før, men husker ikke hvordan det var da, men husker noen av dere, tiden rundt dere skulle ha mens, hvis dere lå feks rett ut, på ryggen, merket dere at det presset, nederst i mage region?

også når man ligger på magen forsåvidt.

Fortsetter under...

har opplevd slike stikkinger ja, men når jeg ligger, så kjenner jeg det småpresser innover, gud så dårlig jeg er på å forklare. men akkurat i livmor området, føles det ut som det jobber, og at det er noe der, det blir hardt når jeg ligger på ryggen, og da presser det samtidig :P

rett og slett akkurat som om noen skulle lagt litt vekt på mageområdet der.

hmm men siden jeg var så godt i gang med dårlige forklaringer, så kan jeg jo spørre, mørke brystvorter, er det et...godt tegn? :) VELDIG følsomme, kan ikke si jeg har veldi ømme pupper, annet enn hvis jeg tar litt på de......

Annonse

ikm er onsdag til fredag.altså rundt de dagene der.. testet igår, men forsto jo at det var for tidlig,da var den iallfall negativ. jeg er EVIG pessimist, så jeg har ikke troa, men puppene er ømme når jeg tar på de, ikke mer,og følsomme. niplene skiftet farge sist svangerskap også, men da hadde jeg ekstreme mens smerter veldi lenge, og hadde jo selvfølgelig mistet håpet, nå har jeg bare murringer i ny og ne, noe stikkinger, og sånn press følelse... (mest når jeg ligger)

opplåst som en ball, var trøtt konstant i noen dager, men nå er det ikke så ille lenger... sulten all the time...

men pga testen igår, så tror jeg ikke. selv om jeg VET det var for tidlig.

jeg har aldri vært en som sjekker tappen noe særlig, men jeg gjorde det igår feks, og da var den myk og hard, men virket ikke lukket, så da forsvant nok et håp desverre.

men jeg vet jeg ikke kan stole på den, mistet i november, og da hadde jeg sjekket tappen rett før jeg testet, og den var "feil" i forhold til en graviditet. så vet ikke helt om jeg stoler på det.

feks nå, når jeg sitter med beina litt oppunder meg, så stikker det i magen.hmmmm...

skulle ønske jeg kunne klart å tenke positivt, men av erfaringer, så tør jeg aldri tenke positivt før det motsatte er bevist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...