<3 lilletroll <3 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Håper noen kan gi meg litt klarhet i dette.. Jeg har hatt værdens beste sovebaby helt til nylig. Hun er 6 mnd. Legger seg kl19 hver kveld sover i ett strekk helt til 6-7, får litt pupp også sover hun til rundt 09 før vi står opp. Skikkelig luksus. MEN nå er det andre boller. På onsdag var vi på helsestasjonen og fikk 6mnd sprøyte. Den kvelden fikk hun litt feber, sov urolig og hadde litt feber neste dag også. Siden da har hun vært sutrete på dagene og vært våken 15 ganger minst i løpet av natten. Hva skjedde med den lille sovemaskinen min???? Er det noen sammenheng mellom sprøyten og dette eller er det tenner på vei? Ser ingen antydning til de... Må innrømme at i kveld ga jeg henne en stikkpille for å se om det kan hjelpe. Hvis hun har vondt får hun jo ikke sove og det er jo hvertfall ikke bra. Noen som kan hjelpe meg å bli klok?? Og hvis det er tenner, hvor lenge varer dette?
<3 lilletroll <3 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. juli 2010 Er det virkelig ingen som kan svare på dette??
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 De skal vel ikke ha reaksjon på vaksina i så mange dager? Det er ikke alltid lett å forstå ungene, dessverre. Det med tenner varierer fra unge til unge. Da sønnen min fikk sin første tann, merket vi ingen ting. Da nr. 2 kom, var han våken litt i 3 netter, 2-3 ganger, smurte da på dentinox, så sovnet han igjen. Med tann nr. 3 hadde vi to urolige netter, men var ikke klar over at tanna kom da:). Han våknet, men sovnet fort igjen. Håper det går over snart. Slitsomt for liten og stor.
Magia Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Vi hadde også slik luksus en gang i tida, men så kom tennene, og reaksjonen var akkurat sånn som du beskriver. Bare at vår var sutrete dagen lang i mange uker, og så begynte de å bryte gjennom tannkjøttet, og da hylte han en time i strekk hver dag. Han våkner nå 15 ganger om natta kanskje, så lurer på om det er flere på vei nå. Kjipt altså, for vi var i en kjempefin rytme lik den du beskriver. Legg bitering i kjøleskapet, la han sutte på en isbit gjennom sånn nett hvis du har, og bruk dentinox. Det lindrer litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå