Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Sitter på en hytte litt for langt unna tester og er på dag 40+ imin normalt 32 dagers syklus. Har hatt mensenplager, murring i mage og rygg,forstoppelse, ømme bryster( for ca 2 uker siden) og er enormt tissatrengt nå.... Ingen kvalme som sist. Temperaturen på babycompen ligger fortsatt høyt men jeg feilregistrerte mensen da jeg trodde den kom for 4 dager siden..... Så den antyder heller ingenting. Er dødsens spent men finner ingen link nå til vanlige symptomer på graviditet. Er det noen som kan hjelpe meg med info?
havrebodl Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Må bare spørre om noe.. Fikk du baby i mai/juni 2008? Mener å huske nicket ditt skjønner du:) -at vi skrev litt fram og tilbake til hverandre. (Jeg hadde et annet nick på den tiden) Har du kikket inne på babyverden.no? De tingene du ramser opp kan jo absolutt være symptomer på graviditet:)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 Men så var vi vel litt uforsiktige da, og nå ler jeg godt av meg selv som sitter her med et lite håp om at nestemann alt er på vei Skrekkblandet fryd. Men nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på deg da (var jo ikke sååå mange jeg snakket med siste runde). Hvordan går det med deg? Og takk for tips. gjett om jeg skal sjekke opp. Satt på iphone ista og har nå koblet opp nett. For detta er umåtelig spennende;)
havrebodl Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Vi skulle også vente til høsten, men har akkurat begynt å prøve;) Klarer ikke å vente lenger!! Er inne i 1 pp, blir spennende framover:) Du høres jo allerede gravid ut, jeg krysser fingrene for det:) Sender deg en pm med nicket jeg hadde. Har så mange her inne som kjenner meg på det nicket skjønner du. Spennende å høre om du husker meg;) Blir ikke fornærma altså om du ikke husker meg!!Hehe
havrebodl Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Får ikke sendt deg pm.. Står at postkassen er full. Skrik ut om det blir plass til å sende deg en:)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2010 Stemmer nok at den innboksen er full. Betalte for mer lagring sist og det gikk jo ut så skal gå inn og slette.. Kanskje jeg blir her inne en god stund, TVITVI... hehe..
havrebodl Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Vi får håpe det blir en kort visitt her inne på oss begge to! Og om det skulle gå litt tid, så er jo folkene her inne veldig hyggelige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå