Ca sol Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hei! Jeg er 26 +4 og fordetsite månde har jeg mistet mye hår. Er det andre som har opplevd det? Men førstman begynte jeg å miste hår etter jeg født (som er vanlig). Synes at det er veldig rart ogl urer på om jeg er alene???
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Ikke helt sikker på dette, men leste om uke 25: Your baby's not the only one with more hair — your locks may look more full and lustrous than ever. It's not that you're growing more hair, but thanks to hormonal changes, the hair that you'd normally shed is sticking around longer than usual. Enjoy the fullness while you can — the extra hair will fall out after you give birth. hentet fra http://www.babycenter.com/6_your-pregnancy-25-weeks_1114.bc?read_more=1&scid=mbtw_preg25:812&pe=2UxlAMd
miss sprudle Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 jeg mistet hår hele første trimester! har nå de siste 2-3 ukene ikke mistet noe omtrent. jeg er nå i uke 17. var så store mengder jeg måtte ta sluken etter hver dusj! hårbørsten var full etter 2-3 dager. men det gikk veldig plutselig over da... spurte jordmor om det var normalt, og det sa hun at det var. ingenting å bekymre seg over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå