Rosa J10 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 I de siste ukene har vi problemer med at når vesla bæsjer, lekker det ut bak på ryggen hennes innen få minutter. Hun får kun morsmelk (2mnd gammel), dermed er avføringen veldig tynn. Er det mulig å unngå dette problemet? Hun skal døpes om ikke så altfor lenge, og jeg vil ikke at hun skal bæsje ut dåpskjolen sin. Hvilke bleier anbefaler dere? Tips til hvordan vi kan unngå at hun klarer å bæsje seg ut på dåpsdagen? Andre gode tips? Håper på svar
Gjest eelis+kian Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Jeg tror du må opp en bleiestørrelse :-)
Propellll ♥ Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Jeg hadde samme problemet som deg på den tiden. Gutten min bæsjet så løst og det rant over alt og opp i nakken hehe. Jeg hadde store nok bleier, men det lekte ut litt allikevel. I forhold til dåpen var jeg så nervøs for bæsjinga (han bæsjet ikke hver dag heller så jeg visste ikke om det kom eller ikke). Men jeg tok en tykk flanellsklut og rullet rundt rompa og midjen, utenpå den hvite bodyen, og trakk strømpebuksa godt opp. Han ble ganske bra polstret Prøv det du så går det nok bra! Det gikk fint for oss. Ingen bæsj, bare en promp i kirka hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå