venter på den lille :) Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 hva kjenner dere? Er dere klar for fødsel? Frisk og opplagt ? Jeg er så nysgjerrig på dere andre ) Jeg har nå litt murringer i ryggen av og til.. men det er jo ikke noe nytt, det er vell bare modning. ellers blir jeg fort andpusten (Meerklig nok) er veldig nysgjerrig om jeg er umoden eller ei..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Hei på deg! Merka masse forige uke. Sterke kynnere, murringer og slimproppen gikk litt og litt (blank). I forgårs fikk jeg masse vann i beina, får ikke på meg sandalene engang + at jeg gikk fra å være nesten fin i bekkenet til å få bekkenlåsning så jeg har veldig vondt for tiden. Det værste er at jeg ikke får sove pga vondt å ligge på sidene og ikke noe behagelig å ligge på rygg over lengre tid heller. I tillegg er jeg pottetett i nesa hehe. Huff her ble det mye klaging gitt, får håpe han har tenkt seg ut snart. Kanskje stille før stormen???? Klem
fiskelisken Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Er sliten,tung og beina er fulle av vann Trodde det var noe på gang på lørdag men det er vel kanskje bare litt modning Er spent på hvordan det begynner og når. Forrige ble jeg satt igang og har ikke vært gjennom det "naturlig". Er tett i nesa jeg også men tar barnenesespray før jeg skal legge meg..eller så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart og sove. Saltvann blir jeg bare tettere av. Har blitt litt mindre liv i magen så kanskje han gjør seg klar ? Skal til jordmor imorgen og få litt akupunktur. Det er min 3.gang så håper det har noen virkning.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 1 dag over og INGEN tegn på noe som helst her.. Formen er super og alt... var mye dårligere tidligere i svangerskapet.. Tror ikke denne vil ut! Har alltid slitt med truende fortidlig fødsel, men ikke med denne nr.4 nei.. jaja, bra det da men!
Trio? Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 I uke 36 og 37 var det modning for full rulle hver dag! Så gav det seg i uke 38 - jeg er nå midt i uk 39 og er i så fin form. Jeg går lange krevende turer flere ganger for uken, vasker og herjer i huset som bare det. Junior er rolig i magen som vanlig og ser ut til å trives så godt at jeg lurer på om han vil komme ut noen gang... Jeg der i mot er veldig klar for å få junior her med oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå