strikkemor til 2... Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 kan dette være mulig? hadde masse kynnere i svangerskapet, så vet godt hvordan det kjennes ut. nå er de bare helt milde,og kjenner de bare når jeg slapper av! har hatt endel fantomspark tidligere, men dette er noe helt annet. har ikke hørt om at det er sånn som kan komme på samme måten som fantomspark kommer i ettertid av fødsel. tenker jo selfølgelig tanken om jeg kan være gravid igjen! men går på p-piller, så hadde ikke tenkt til å bli det ennå. noen som vet, eller har opplevd noe lignende?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 helt likt her, jeg har spiral så tviler meget sterkt på at jeg er gravid hehe. MEN er det noe jeg har lært her i livet så skal man aldri si aldri. siden du "bare" går på pillen ville jeg tatt en test. selv skal jeg på spiral kontroll på onsdag så jeg gidder ikke å ta noen test siden sjansen for at jeg er gravid igjen er minimal (heldigvis) tre unger holder i massevis for min del.
Gjest eelis+kian Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Kynnere er IKKE normalt når man ikke er gravid, i hvert fall! Jeg hadde tatt en test. Ble selv gravid på p-piller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå