indigo25 Skrevet 11. juli 2010 #1 Del Skrevet 11. juli 2010 Er i uke 23 nå og magen har eksplodert de siste ukene. Går med en skikkelig sprengfølelse i magen, har fått bekkenløsning og sliter med å gå mer enn jeg må. I tillegg har jeg fått noen skikkelige rare strekksmerter når jeg bruker de skrå magemusklene, det føles som om babyen sparker og det river og sliter i noen sekunder. det er skikkelig ubehagelig og gjør at jeg er livredd for å legge meg ned og reise meg opp. Føler meg meget handicappet og har også morkake som ligger langt nede. Det gjør at jeg ikke får løfte eller noe, ganske avhengig av hjelp og liker det IKKE. Er godt trent i utgangspunktet og tenker at det kanskje ikke er noen fordel å være stram i muskulaturen under en graviditet. Noen med erferinger? Bør jeg kontakte lege/jordmor, er så usikker på om dette er vanlig eller ei? Førstegangs.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142079725-redd-for-br%C3%A5-bevegelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå