Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! En liten oppdatering fra meg:

Har hatt uttak i dag. Grudde meg veldig rett før, men det gikk finfint. Ikke noe smerter. Godt å holde mannen i hånda underveis :-)

Nå er jeg veldig nervøs for telefonen i morgen. Håper så veldig på innsett på mandag. Men...prøver også å være litt forberedt på at det kan skje at det ikke blir klaff nå på første forsøk.

Masse lykke til alle sammen.

Fortsetter under...

Takk, takk :-D Fikk ut 4 egg. Det var kun ene eggstokken som hadde respondert :-/ Jeg synes det hørtes ut som litt få egg, men jeg vet ikke hva som er vanlig egentlig jeg...?? De lovet imidlertid å ta godt vare på eggene..hehe..så nå gjenstår det bare å vente....nerver, nerver, nerver..!!

Håper på å bli med i "rugeklubben" ;-) Jeg synes forresten det er så koselig med bildene av alle barna på klinikken...er jo maaange som har fått gullungen (raskt eller etter en mer kronglete vei).

Hei Jenter

Da sprakk tålmodigheten, og jeg testet(skulle egentilg ha ventet til i morgen men men)

POSITIV et stort fett PLUSS på testen er overlykkelig.Tenk er gravid skal bli så koselig å ringe klinikken i morgen =) =)

Håper flere får gode nyheter som dette

Annonse

Hei aep! Ja her ruger jeg alt jeg makter. Men fytti %$= så innmari vondt det var å sette inn. Det var 100 ganger vondere enn uttaket, så ikke den komme liksom..... Men uansett så fikk jeg satt inn et 8-delt egg og håper på lykke :o)

Gratulerer I utlandet, det blir spennende og høre hvor mange små gull du har i magen.

Hvordan går det med dere som skulle teste i dag?? Er så spent!

Gratulerer igjen til i utlandet....sååå herlig!!!!

Jeg håper på å bli ruger i morgen...fryseeggene overlevde opptining, så nå står det bare igjen å se om de fortsetter å dele/utvikle seg..

Hei

Takk så mye for gratulasjoner, jeg bare svever. Deler kjempegjerne med meg av babystøv til alle.

Kommer til å holde et lite øye på hvordan det går med dere rugere. Lykke til alle sammen håper dette er en lykketråd.

Så fint at eggene overlevde tiningen Lengter 84, =) skal se at eskimoene klarer seg fint.

Igjen jenter lykke til så mye =) og hold oss oppdatert.

Da må jeg nok bare takke for meg for denne gangen. Dette forsøket gikk altså som dei to andre.. rett vest!!

Det er bare å reise seg igjen og se fremover, selv om det akkurat no ikke frister så veldig å begynne på igjen. Men gi meg noen dager, så er jeg vel klar igjen!!

Til dere som har testet positivt, gratulers så masse, å til dere som ennå ikke har testet: Lykke til!!

gratulerer så mye til dere som har testet positivt!!!

Hvordan har det gått med dere som har testet idag?

Selv er jeg på rugedag 5 og er veldig spent. jeg har vært fryktelig oppblåst frem til idag, og skikkelig slapp og trøtt men idag er jeg i mye bedre form. :) det har vært en del stikninger de to siste dagene..men ingenting er "trygt" før blodprøva er tatt! jeg skal teste 3 sept. som er rugedag 15. leeenge å vente! Hvilken dag er det egentlig egget fester seg? og fra hvilken dag er det man kan teste med hjemmetest med sikkert svar? :)

Håper dere som ikke fikk positive svar, klarer å komme dere videre og kommer frem til en løsning som funker for dere!

Masse lykke til alle rugere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...