Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Ul gikk veldig bra idag :) det var 10 store eggposer og 4-5 mindre så da blir det uttak på tirsdag :)

Frøken Gjøken: det er jo bra de utvikler seg ihvertfall da :) det kommer til å gå strålende! Så bra at samboeren din kommer hjem i tide :)

Ja da har det til og med blitt noen rugere her :) masse lykke til

blitt litt liten tid på nett de siste dagene for jeg er på hytta og der er det ikke nett.

men vi snakkes igjen :) spent på alle resultater

Fortsetter under...

I utlandet: masse lykke til på søndag med innsetting.. :) Vi fik satt inn GULLEGGET i dag.. da jeg kom for å sette inn så møtte jeg ei kjempe koselig dame. Hun fortalte at egget hadde delt seg som det skulle og var i full utvikling. Så dette ser kjempe bra ut fikk jeg høre. Så det blir veldig spennende fremover.. Håper dere andre som skulle sette inn i dag fikk samme gode beskjed som meg.. :)

Da var jeg hjemme igjen etter noen dager i Haugesund!! Fikk satt inn to 4-delte egg i går. Dei såg heilt topp ut fikk jeg beskjed om. Så da er det bare å sette igang med ruginga da!! Har test dato 26. så det blir noen laaaaaange dager!! Har hatt masse luft smerter etter innsettet, noen andre som har merket noe til det? Har ikke hatt det på dei forrige forsøka mine!!

og atter en gang: Lykke til jenter!! Denne gangen skal det bli vår tur!!! :)

gratulere med innsett av egg:-)

jeg har bare hatt ett forsøk før dette og hadde ikke noe vondt etter hverken uttak eller innsett.men denne gangen har jeg hatt store smerter etter uttak men ikke etter jeg satt inn.

ja det er to dager etter meg du skal teste og jaaaaa det er så pinefult med denne ventingen.lykke til med eggene dine,håper de klamrer seg godt fast:-)

Hei

Da har jeg endelig hatt mitt insett, to blaster inn idag =) Vi får vite i morgen om det blir noen på frys.

Så endelig er man ruger =), er kjempespent og vet ikke helt hvordan jeg skal få tiden til å gå til den 24 hvilket er min testdag.

Ragna 79 det kan vœre at du er bare litt overstimulert, man kjenner det vanligvis et par dager etter uttak. Kjennes som luftsmerter,og man blir oppblåst i maven. Jeg gikk opp 3 kilo på to dager denne gangen, alt bare vann. Men rådet jeg fikk var å drikke masse så ville det forsvinne av seg selv, og det har blitt mye bedre nå, hadde uttak på Tirsdag. =)

Da takker jeg for meg for denne gang.

Ingen av eggene mine ble befruktet så det ble ikke noe innsetting på fredag. Ikke noe morsomt dette, men er jo sånt som kan skje. Satser på bra resultat med ICSI neste gang.

Lykke til til dere andre!!! :))

Annonse

LilleMy så utrolig dumt, ble skikkelig lei meg på dine vegne nå! Opplevde også å få forsøket avbrutt første gang og det er ikke noe morsomt i det hele tatt. Sender deg en stor trøsteklem! Håper på bedre lykke neste gang da!

Gratulerer til alle dere som er blitt rugere, håper at mange på denne tråden blir gravide!

Jeg var på UL i dag og skal begynne med el-tester på onsdag, viss fryseeggene mine overlever blir det nok innsett rundt neste mandag en gang tenker jeg...

Hei Lille my

Så utrolig trist, kan ikke fatte hvor skuffet du må vœre. Stor klem herifra.

Og lykke til så mye med ICSI neste gang, da blir det nok et bra resultat skal du se

.Hold motet oppe, det er tøffinger som gir seg i kast med IVF og når man vel lykkes så vil det vœre vœrdt alt slitet.

Gratulerer til alle rugere :-)

Så utrolig trist LilleMy!!!!

Jeg fikk en kjempenedtur i forrige uke. Var til ul, og da viste det seg at det ikke var kommet noen egg. Legen var realistisk, men også optimistisk. Her kunne det gå begge veier. Dosen Gonal-f ble økt, og ny ul satt opp. Og i dag fant vi flere egg på ene siden :-) Så nå blir det uttak på fredag. Er glad for det!! Men har jo skjønt at her kan det komme skuffelser på mange steder i prosessen, så prøver å holde det hele litt på avstand også (IKKE lett).

Sender gode vibber til alle dere andre!!!

Da henger jeg meg på her. Var på ul i dag og fikk beskjed om at her var det i full gang så fikk uttak på onsdag:) gikk fort denne gangen gitt!

er utrolig spent nå siden vi fikk avbrutt forsøk sist gang, så føler med deg LilleMy:(

Skal sette eggløsningssprøyta 23.30 i kveld, så håper dagen i morgen går fort! Hører til i Porsgrun forresten. Morro at det er så mange her inne som ligger ganke likt da:)

lykke til alle sammen i dagene framover nå:)

klem

Henger meg litt på her. Har ikke oppdaget før at det er en tråd for oss som skal i ilden denne uken, eller nettopp har vært i ilden.

Jeg var til UL idag og der var slimhinnen veldig bra 9,4mm. så da blir det tining av egg på torsdag for deretter innsetting på fredag. Håper at dette er gulleggene!!!

da er jeg hjemme igjen etter uttak. fikk ut 7 egg så håper jeg de er modne og at de blir befruktet!!!! grugleder meg til tlf fra klinikken imorra!

Uttaket var fryktelig vondt synes jeg! håper virkelig jeg slipper dette igjen. men smertene ga seg etter ca 1-2 timer. så nå er jeg helt fin igjen :) :)

Håper de setter inn gullegget på torsdag! er så sykt spent :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Annonse

Telefonen fra Aleris kom og 3 egg har blitt befruktet!! :) da blir det akupunktur og innsett imorra! så utrolig spennende dette er!

sabria isabella: du er heldig som er lenger i løypa :) snart er det jo testdag for deg. oxo 2 egg da, da blir det tvillinger på deg :) Masse lykke til

Hvordan har det gått med deg Frøken Gjøken?? Jeg er spent :)

Sender over positive tanker :) dette skal gå bra alle sammen :)

hei venterpå

gratulerer med eggene,skal du sette inn et eller to egg?

ja jeg er på rugedag 7 og holder på og gå fra vettet:-)

nå er det jo 10 dager siden EL sprøyten og det nermer seg riktig svar på en test,er livredd for og teste.håper det har hjulpet på sjansene at det er to egg.

takk for positive ord i disse grusomme dager:-)

Da har jeg kommet hjem fra klinikken, 16 egg ut:) håper virkelig gullegget ligger der! Gruer meg litt til telefonen i morgen og hvordan befruktningen har gått:( Får bare håpe på det beste. Hadde UTROLIG vondt etter uttaket i dag også, aldrig hatt så vondt før,men begynner og gi seg nå heldigvis:)

hvordan går det med dere andre? klem

Heisann allesammen!!

Da er det på tide å oppdatere litt igjen.. Dagene her snegler seg avsted, er nå på rd 5. Tiden står jo stille jo!!!

Er vel litt tidlig å begynne symptomjakten enda, men har veeeeldi ømme bryster, men det kan like godt være cyclogesten. Fikk urinveisinnfeksjon etter inngrepet, så har jo fått dagene litt til å gå da med å springe på do..hehe

Ellers er jeg veeeeeldi sulten. Heilt sjukt. I natt måtte jeg opp kl 5 for å ta meg 2 skiver, trodde rett og slett jeg skulle sulte ihhel jo. Noen andre som merker noe av dette??

Kan jo kanskje oppdatere litt jeg også :)

Uttak gikk strålende her :) Litt ubehag var det selvsagt, men forventet det mye verre :) Hausken var synsk og sa at jeg hadde helt sikkert lest inne på diverse forum at uttak var helt forferdelig osv osv, men som han sa: smerteterskelen er vidt forskjellig fra kvinne til kvinne :)

Men pga feildosering første 9 dagene av Puregon, var det bare 3 modne egg der :)

De fikk ut (PESA) maaaange flotte svømmere hos min kjære også, så alt gikk over all forventning :D

Fikk 1 egg tilbake idag :) Det var syvdelt, og veldig flott ifølge Hausken :)

Så nå er jeg ruger, for første gang i mitt liv :D Spennende!

gratulerer RTprøver:-)

fint at uttaket gikk fint.

mitt første var ikke noe serlig vondt,men det andre det jeg hadde nå var bare helt grusomt.hadde vondt for og stå oppreist i dagevis.

men det ga seg jo det og:-)

nå er jeg på rugedag 7 og 10 dager siden EL sprøyte så den er vel ute av kroppen nå,,,begynner og friste og teste men er gjerne for tidlig.

hører noen tester positivt så tidlig hvis de er gravid men jeg er livredd for og teste:-)noen som har erfaring med det og teste så tidlig?

da er jeg ruger :) :) de tre eggene som ble befruktet har delt seg perfekt, så jeg fikk satt inn ett embryo som var i toppklasse :) og vi fikk to egg på frys!!

nå skal det lille frøet finne seg en plass å feste seg og vokse seg stor og sterk og bli i magen min i 9 mnd ;)

Nå er jeg veldig glad og lettet, ligger i senga å slapper av og har planer om å bli er her god stund :) hehe..

jeg er ganske oppblåst så mulig jeg blir sykemeldt 1 uke til. blir noen rolige gåturer og noen gode bøker og filmer fremover!

Ha en strålende dag alle sammen :) Masse lykke til alle :)

Gratulere som ruger venterpå!! Lurt å sykmelde se litt ekstra. Jeg har hatt 3 tidlige SA før og har bestemt meg for å ta de maks med ro. Så jeg er sykemeldt til etter testdatoen, så ser vi hva som skjer etter det.

Eneste ulempa me å være sykemeldt er att dagene går umåtelig treigt..Er no på rd 6, og håper spiren(e) har klora seg fast der inne og blir der i ca 8 måneder til;) Lykke til i rugeperioden!!

Da er jeg ruger også:) Satt inn 2 fine egg i dag, ingen på frys da men nå må de bare sitte!!! Dett er jo siste forsøket vårt. er sykemeldt til etter testdato nå, så nå får jeg bare ta det med ro og kose meg med litt filmer, bøker osv:)

lykke til alle sammen:)

klem klem

Hei jenter! Endelig har jeg fått tatt ut eggene mine, og det var hele 8 stk der. For en uke siden var det kun 4 folikler, så det lønte seg og vente litt.

Jeg er veldig spent på telefon vi venter i morgen tidlig fra Porsgrunn. Håper alt går fint denne gangen.

Ønsker alle rugerne ei fin helg!

hei frøken gjøken:-)

så kjempeflott med 8 egg.ja det blir spennende og se hvor mange som blir befruktet:-)

da er du snart ruger du og.

jeg er nå på rugedag 9 og var litt uggen i går og våknet med hodepine og uggen i bølgedaler.håper det er positivt,kjenner at det begynner og bli vanskeligere og vente nå på testdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...