Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Frøken gjøken

Så leit å høre at dette skal vœre så vanskelig, men jeg tenkte bare nevne at når vi gjorde vårt forrige forsøk så satt vi litt i klemma for at mannen min skulle få fri også.

Da foreslo klinikken bare å fortsette en extra dag med stimulerings sprøytene slik at han kunne rekke egg uttak. Vi hadde veldig bra respons på fertiliseringen av eggene, 9 av ti egg ble fertiliserte. Så fortvil ikke kanskje det kan vœre en mulighet om de slår seg helt på bakbena.

Lykke til

Fortsetter under...

Frøken Gjøken. håper mannen din kommer hjem i tide! det ordner seg nok helst sikkert skal du se :) Nå nærmer det UL seg med stormskritt. Jeg kjenner jeg er litt nervøs for hva de kommer til å finne på fredag. Håper de finner masse eggposer :) det "skjer" ting nedi der om dagen, jeg har litt murringer i magen og det stikker litt i eggstokkene innimellom.

Lykke til alle sammen med uttak/innsett snart ruger vi alle sammen på gullegget! :)

Hei venterpå<3 og alle dere andre.

Fikk ei skikkelig bekymrings-byge over meg i dag pga at jeg plutselig kjente murring, og som du skriver venterpå<3 at det "skjer ting" nedi der. Tar sikte på at det er normalt siden flere har det :-) Er også veldig spent på hva som viser seg på ul i morgen. Sender lykkeønskninger til alle. Stå på videre!! :-)

Hei igjen :)

Da har jeg hatt uttak, juhuuu!! Tok ut 14 egg og jeg er kjempe fornøyd. Gleder meg sånn til de ringer imorgen for å fortelle hvor mange som er blitt befruktet.

Murringer har jeg hatt mye av siden fredag, men det var helt normalt :)

Lykke til dere andre uansett hvor langt dere er komt!

Hei på dere :o) I dag er verden litt lysere, og det ser ut som alt skal løse seg med at min kjære skal komme hjem i tide. Jeg har fått UL en dag tidligere, slik at han får vite snarest mulig når han må være hjemme. Så i morgen skal jeg titte på gullposene mine, og se hvordan ståa er.

Ja det murrer og stikker godt i magen for om dagen, det er jo bare bra. Det er jo ikke direkte smerter, så det kan man godt leve med.

Kommer med en liten oppdatering i morgen om hvordan dette sirkuset har gått :o)

Hei alle sammen

Her kommer en liten oppdatering fra meg =)

Fikk telefon fra klinikken i dag og de kunne fortelle at av mine 18 egg ut så var 13 modne og 10 hadde blitt befruktet (ICSI). Så jeg er overlykkelig så langt, i morgen vil de ringe oss igjen og la oss få vite hvordan kvaliteten er på eggene. Så jeg er i løypa for insett på dag 3(Fredag) men om vi har kjempeflaks så blir det blastocyst insett på Søndag. Er sååå spent.

Gratulere med mange egg ut Lille My, du må vœre kjempefornøyd.

Og frøken gjøken så koselig at det ser ut til å ordne seg, er ikke bare bare heller å forsøke å se klart gjennnom hormon tåka.Godt jobbet vil jeg si for å ikke ha friket helt ut når andre ikke ser ut til å skjønne hvor viktig dette er for oss =)

Annonse

Da var endelig uttaket unnagjort!! Var på Hausken i dag å fikk ut 11 egg, så da e e bare å vente på domen i morra tidli! Like spennende hver gang dette her..

Uttaket gikk veldig greit, heldigvis!! Lykke til jenter!! Spennende å følge med her inne hva som skjer!!

Jeg kommer med videre oppdatering i morra:)

Å, så koselig å lese her inne :D

Alle har jo klart seg så bra, og ingenting er bedre enn det :D

Gratulerer til alle som har hatt overstått uttak og fått ut mange, flotte egg :)

Selv venter jeg spent på UL som er på fredag :) Blir spennende å se om 3 dager med 225EI har gjort underverker :)

hei ragna79:-)

du var på hausken og fikk ut 11 egg i går på onsdag.veldig bra:-)

ja da fikk jeg inn det de kalte for A egg..og det var jo veldig bra.

ja fikk to egg inn foresten.

nå er jeg spent på hvordan det gikk med deg og hvor mange befruktet:-)

s.b.

Ja, veldig fornøyd med den ja.. Men har egentlig alltid hatt endel befrukta første, men har bare fått 4 på frys, og dei slutta å utvikle seg etter dei blei tina..Så tørr ikkje ta gleden på forskudd!!

Har nå hatt kort medisinering for 1. gang, så håper det kan hjelpe litt på kvaliteten!!

Så spennende med 2 egg inn da, jeg gidde også beskjed om att jeg ville det dene gangen her, og det var ingen problem! :)

Annonse

så flott da håper alt går bra.:-)

siden jeg hadde innsett i går er det da dagen etter innsett som er rugedag 1.?

men nå er det sikkert symptom jakten som snart er i gang:-)

men på hausken sa en sykepleier der at hvis man blir oppblåst i magen før man tester kan det vere et tegn.hcg nivået stiger da og gjør at det blåser seg opp,så det skal jo bli spennende og se:-)

Hei jenter

Så koselig at du er den første rugeren på tråden da Sabria Isabella lykke til.Når har de sagt til deg at du skal teste? Jeg har fått beskjed om Tirsdag den 24 hvilket er 2 uker etter uttak.

Det virker som om dette er en skikkelig positiv tråd. Her er min siste oppdatering =) all mine 10 egg hadde fortsatt å dele seg 5 fikk gradering veldig bra delning, og de 5 siste hadde normal delning.Er over lykkelig. Klinikken vil ringe igjen i morgen, så enten blir det insett av 3 egg da eller så fortsetter vi til blast dyrkning.Håper selvsagt på det siste alternativet.

Lykke til alle med insett i morgen, det ganske mange tror jeg =)

Og RT prøver lykke til på Ul i morgen =)

hei i utlandet:-)

så flott at alt ser så bra ut:-)3 egg sier du,setter de tilbake tre altså?

ja jeg og skal teste den 24.det blir jo spennende da at vi skal samme dag:-)holder nesten ikke ut jeg hehe...får håpe i det minste at et av de to eggene fester seg da.

Hei

Jepp skal kanskje nevne at jeg er i England, og her får du sette in 3 egg om du har fylt 40, hvilket jeg gjorde tidligere i år.=) Men hvis man er heldig nok til å få satt inn dag 5 blaster så får man bare sette in 2,de har vist gode resultat med blast insett. Så jeg krysser fingrene for en positiv tilbakemelding fra klinikken i morgen.

Så moro at vi har fått beskjed om å teste på samme dag da =)

å du er i england ja:-)ser foresten at vi er jevngamle jeg er 41.

jeg har tre barn fra før men er desverre sterilisert så det er grunnen til ivf nå.men jeg fikk beskjed at jeg lå ikke i min aldersgruppe når det gjaldt egg og eggstokker og gud vet hva de mente i systemet der:-)

jeg lå i en meget god gruppe sa de.

det er så uvirkelig og tenke på de eggene som er satt inn,blir jeg gravid eller ikke liksom.dette er mitt andre ivf,sist hadde jeg bare et egg og sette inn og en helt annen klinikk som jeg tror har gjort jobben sin veldig bra med og finne riktig opplegg.

jeg er så spent på og høre hva som skjer med deg,;-)

Hei

Litt av et sammentreff har 2 voksne barn og har fått samme type beskjed som du, hadde AMH på 3. Vi må ha ICSI PGA at mannens svømmerne går til urinblœren i stedet for å komme ut på riktig sted.

Har hatt et ICSI forsøk tidligere 10 egg ut 2 inn og 6 på frys, og ble gravid men det varte bare til uke 14.Men Men skam den som gir seg =) startet fryseforsøk tidligere i år men ingen av eggene overlevde tiningen.

Men nå er jeg i gang igjen og det kjennes kjempebra denne gangen.Denne gangen har vi valgt en klinikk 20 min hjemmefra og jeg er kjempefornøyd med det.De er absolutt helt supre der =)

Så jeg håper vi finner gullegget alle sammen =)

Hei hei! Nå har jeg vært på UL to dager etter hverandre, og jeg må nok innse at jeg ikke har noen kjempe produksjon denne gangen. Fant fire store follikler, og en hel masse små. Så jeg er ikke håpløs :o) Dosen Menopur ble økt til 225 IE, og skal ikke ha uttak før på onsdag. Da håper jeg alle de små har blitt store til uttak.

Hvordan har det gått med deg Venter på <3 i dag?

Håper alle rugerne har det fint, og lykke til med uttak/ innsett hos dem det gjelder.

Her krysses det som krysses kan!

Gratulerer til dere som har blitt rugere i dag! Hvordan har det gått med dere alle?

Frøken Gjøken, så bra at det hadde utvikla seg litt hvertfall da og at det blir uttak på onsdag! Kanskje vi ligger ganske likt da, jeg skal på UL på mandag for å sjekke hvordan det står til..

Håper så veldig på å bli ruger igjen til neste uke!!

Hei Alle sammen

Håper at dere ikke er lei av alle mine oppdateringer om egg enda =)

Men fikk telefon fra klinikken i morges også og rapporten på eggene.I dag som var dag 3 var det fortsatt 10 egg som utvikler seg kjempefint. Så vi har fått tid for insett på søndag,og jeg håper vi har noen fine blastocytter da. Ingen ende på spenningen denne gangen.

Er det noen andre på denne tråden som skal prøve med blastocyst dyrkning???

Frøken gjøken du skal se at den økte dosen setter fart i sakene, og med uttak på onsdag så forsvinner vel stresset med om din kjœre kunne få fri eller ikke. Lykke til =)

Håper å seoppdatering fra dere som har vœrt avgårde i dag, Lille My ,Ragna79 ogMaya m 1 i hjertet håper insett gikk fint . RT prøver og venter på<3 håper UL gikk bra idag,og at dere fikk gode nyheter.

Hei!

Joda, UL gikk greit idag :) Ikke akkurat noe "wow!" over eggekvantiteten, men det har da dukket opp litt flere folikker på begge sider, pluss at 2 stk er på 20mm.

Så når Hausken ringte var dem veldig optimistiske og jeg skal ta Ovitrellen i morgen kveld :) Uttak på mandagsmorgen :) Spennende!

Håper at uttak har gått greit for dem som har det idag, og at alle rugerene koser seg med tilværelsen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...