<3Mamma til 3 <3 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Hvordan gjør dem dette? Har ei lita ei som sitter i sete og dem har snakket om å måtte snu henne.... Men hva og hvordan får dem dette til?
lillesjøhest Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 da jeg så snuing på tv innvollverte det 2 jordmødre og en hel del makt... da de snudde babyen fra utsiden ved å dytte den rundt. men har ikke prøvd dette selv bare sett på tv....
Gjest Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Alt kommer i grunn ann på hvordan frøkna ligger i magen din. Men denne linken er gangske fin. Helt generell, men nyttig ,0) http://legehandboka.no/obstetrikk/pasientinformasjon/fodsel/seteleie-og-tverrleie-2653.html
venter <3 Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Heisann Jeg har også en liten gutt som ikke vil snu seg, han sitter med rumpa godt nede i bekkenet var inne til et vendings forsøk tidligere i uka. Var da 37 +4, litt i seneste laget ifølge legen. Tilstede under vendinga var 2 leger og ei jordmor. Fikk medisin Iv. for at livmora skulle være mest mulig avslappet. Den ene legen brukte all kraft hun hadde til å forsøke å vende ungen, med tak på rumpa først. Den andre legen holdt øye med babyen hele tiden med UL. Og hjalp også til med å forsøke å dytte han ned.. dette var veldig ubehagelig, og til tider smertefullt. etterpå bli ungen overvåket med ECG ien halvtimes tid. Men, jeg synes det var forsøket verdt! Selv, om det var mislykket, og jeg må forberede meg på en setefødsel. Lykke til iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå