Gjest Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Som jeg tenkte å dele med dere bare. Sittet og sydd en rispose i dag med tanke på etter riene. Kjempegodt å ha som ekstra lindring når de setter i gang. 40 * 50 cm bare, med to "knytesnorer" på hver side så jeg slipper å holde den på plass. Eller så kan dere bare bruke ett gammelt putetrekk også, går helt fint. Sydde kanaler i den jeg da, så "holder" den mere på risen, så ikke alt sklir ned på en side når jeg ligger. Og micro har jo de fleste fødeavdelinger i dag. Åh, gleder meg til å ta den i bruk sammen m gode varme sokker ;0) He He, fryser ALLTID på bena jeg se, så ullsokkene mine ligger øverst i fødebagen ;0)
Gjest Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Har forresten fylt den med vanlig First Price Middagsris, billig i innkjøp...
lillesjøhest Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 smarte damen symaskin-check, putetrekk- check, middagsris-hmmmm mandag
morline03 Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Den skjønte jeg ikke. Hva skal du bruke den til og er det en pute?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 den skjønte ikke jeg heller.. hva i all verden er det du snakker om
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Varme den i microen og legge den på mage/rygg som smertelindring:-) Har rispose fra før, men har ikke tenkt på å ta den med. I kveld blir den lagt i bagen:-))
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Er det ikke lettere å ta med en varmeflaske/pute i så fall?? Savnet ikke noe slik sist, men har hørt etterrier er mere vanlig for andregangs så vi får se nå:-) Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå