mandalay Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Den siste tiden har jeg hatt mye kynnere, og de kan like gjerne komme når jeg ligger helt i ro som når jeg føler meg mer sliten. I dag morges har jeg vel hatt 5 stk ila en halvtime, mens jeg har ligget på sofa'n. Vet ikke om det er mye..? De er ikke vonde, men blir mer og mer ubehaglige ettersom jeg nå har begynt å få litt anstrengt pust akkurat når de pågår. Tidligere har jeg nok hatt endel kynnere uten å merke de, men nå føler jeg at pusten dras litt ut av meg når de kommer. Regner ikke med at dette er noe farlig, men tenkte jeg skulle høre om andre har erfaring med det samme.
vbu Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Har hatt veldig mye kynnere i mange måneder nå. De kommer mer når jeg er sliten men også når jeg sitter og ligger. Det hjelper ofte ikke så mye å legge seg ned hvis man er allrede sliten akkurat der og da men i lengden. Blir også tappet av energi når jeg har mye kynnere som betyr at jeg får mer kynnere... Og hvis man får mange på rad så begynner de å gjøre mer vondt. Jeg har dem ofte hvert femte minutt. Hvis det fortsetter sånt over lang tid så er det kanskje lurt å ringe føden. Har gjørt det en gang og blitt sjekket. Det hjalp meg litt å slappe av at vite at alt gikk greit . Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå