Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke TR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, så irriterende! Er 7 dager over og venter fortsatt. Tok test 3 dager etter IKM, den var neg. Så er ikke gravid, så hvorfor kan ikke tanta bare komme så vi får starta på en ny pp.

Skjønner ikke hvorfor syklusen skal begynne å tulle sånn nå, når vi virkelig prøver å bli gravid.

Hvordan regner man ut EL dersom man har uregelmessig syklus?

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du stresser litt for mye med det? Eg har opplevd flere ganger at mensen har blit utsatt pga stress:(

Skrevet

Som sagt over så kan stress utsette mensen.

Men du kan være gravid selv om du fikk negativ test tre dager etter IKM. Du kan ha hatt EL senere enn du tror og da blir IKM senere også. Eller du kan være en av de som produserer hcg seinere/saktere enn andre. Ta en ny test i morgen og se om den er positiv.

Eller du kan vente i noen dager til før du tester.

Jeg har desverre ikke noe svar på utregning av EL ved uregelmessige sykluser. Mitt tips er å teste etter EL. Da vet man litt mer sikkert.

Ps. Min venninne testet ikke positivt før to uker etter IKM.

Skrevet

TAKK MAYFLOWER :-D Da er det ennå ett håp for meg også =)

Er i akkurat samme situasjon som LykkeligMamma. Testet 3 dager over IKM, Er nå 10 dager over IKM, ingen mensen, stresser ikke med noe som helst, nyter ferien min jeg, er bare vår 4. pp, så har ennå en god del tålmodighet på lager i tilfelle dette tar tid :-)

Akkurat denne oppmuntringen jeg trengte, nå kjører jeg til apoteket en liten tur jeg ;-D

Skrevet

Gutt08Baby11?, fortell oss hvordan det går.

Skrevet

Gutt08Baby11, hvordan går det? har du testa? :)

Skrevet

Etter 5 år som p-pillefri og stabil syklus, begynte tanta å klusse nå senest forrige periode.

Var 3 uker over før tanta dukket opp - etter å ha testa negativt 2 ganger. Kanskje ikke noen oppmuntringstråd... men om det skulle være negativt så er det vel bedre at tanta kommer først som sist - uansett :)

Lykke til!!!

Skrevet

:-D Klarer ikke slutte å smile, men er ikke 100% sikker ennå, selv om det var en tydelig strek der :-) Skal teste imorgen tidlig med en til qr, å tar en cb onsdag :-D Med ukesindikator :-)

Men er sånn 95% sikker på at jeg er gravid :-) To streker, men den ene var litt utydelig, men man ser den helt klart :-D

HÆRREHUD, jeg kan ikke tro det, har ikke på noen måte gådd opp for meg, må nok bruke alle tre testene iløpe av tre dager nå for å være overbevisst :-D

Hvordan går det med deg? :-)

Skrevet

Å så utrolig gøy! :D Gratulerer, en strek er en strek! :)

Tanta kom i ettermiddag, så her er alt håp ute. :(

Men det var igrunn ganske greit, så kan vi begynne på en ny pp istedet for å gå sånn å vente å lure! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...