minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Skrev et innlegg her på mandag om at vannet mitt var gått... jeg ringte føden, men fikk beskjed om å komme inn tirsdag kl 16, vist ikke jeg fikk rier, feber eller vannet skiftet farge. dette klarte jeg ikke å slå meg til ro med, så jeg ringte opp på føden samme kveld. jeg visste at ei kanon kjekt jm skulle jobbe natt, så jeg spurte etter henne. jeg fikk komme opp på føden for en sjekk kl 00.00. jm ville legge meg inn, siden jeg var så stresset. da ble jeg så utrolig glad ! endelig skulle ting skje. Jeg fikk den fødestuen jeg ville ha, med badekar. kl 03.30 fikk jeg en sprøyte morfin for å få sove litt, siden kroppen ikke klarte å slappe av. denne hadde motsatt virkning. riene kom som perler på ei snor ! kl 04.00 kom jeg meg opp i badekar.. det var nyyyydelig !!! kl 06. ville jm sjekke meg, så da måtte jeg opp av karet. hadde bare 5 cm åpning.. jm spurte hva jeg ville nå, å jeg svarte så sant var at eg ville ha meg ein røyk! jaja, det kan du vel sier hun så kjekt. så smabo triller meg ut i rullestol, å jeg sitter utenfor med rier å nyyyter røyken. riene tok seg fortsatt opp, å kl 10 kunne jeg begynne å presse det var tungt å vondt, å kl gikk. kl 10.45 ble legen tilkalt. de ville ta Odinn me tang. dette var samme legen som jeg hadde ganske så dårlig erfaring me fra tidligere.. så jeg sa til sambo at han skulle faen meg ikke ta ut min unge me noe tang ! så jeg presset å presset, å kl 11.13 kom lille Odinn til verden, 4 dager før termin. han var 3508 gr, 47 cm å 35 cm rundt hodet. helt perferkt jeg hadde ingen form for bedøvelse, å er kjempe stolt over det. nå er vi hjemme å koser oss. ammingen gikk ikke slik som planlagt, så nå bruker vi flaske. takk for meg her inne, å fødestøv strør`s rundt om !
utflyttet stavanger dame Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 gratulerer så masse med lille gutten din
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Gratulerer så masse med gutten din! Tar i mot fødestøvet. Takk. Klem fra meg og Alexander i magen.
EleResa Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Gratulerer med overstått fødsel og velkommen til verden Odinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå