Gå til innhold

Gravid i spania, costa del sol

kinaputten

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Hei,

Jeg regner med at din lille ble födt i spania? Ironisk, men jeg bodde ni är i spania, malaga og puerto banus og jeg födte min lille baby jente i februar paa et privat sykehus i marbella. Det er ironisk for jeg brukte nesten 9 aar paa aa finne norske venner naar jeg bodde der uten noe hell og naa som jeg har flyttet til london "oppdaget" jeg innlegget ditt.

Jeg haaper fodselen din gikk bra, hvor gammel er din lille naa? Min mann er fra london saa vi bor her for en "prövetid", men vi flyr ofte tilbake til marbella og jeg vet enda ikke om vi kanskje kommer til aa flytte tilbake der en dag snart...saa det hadde vaert kjekt om vi kunne holde kontakten.

Jeg er forresten 33 aar:) Y tu?

Hei og hyggelig å høre fra en annen nordmann også :)

Tar litt tid å finne unge nordmenn her nede med barn.

Jeg fødte min lille gutt den 28 oktober på costa del sol, vanvittig stor opplevelse og jeg er nok enda i en stor boble og ammetåke. Hadde hele tiden følt at han kom til å komme før tiden og jammen fikk jeg ikke rett, hele 18 dager før tiden.

Nå skal vi bare nyte barselstiden og komme oss inn i noen gode rutiner. Jeg er forresten 37 og har en datter på 18 fra før, så dette er min lille attpåklatt.

Si fra hvis dere flytter tilbake.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...