mor sjøl Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 Har en på 5 og det er midt i blinken, men er usikker på om den på 2 har noe glede av det?
The Bad Gal Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Såklart! Masse gøy å se på for en to-åring. Alle dyrene, tømmerrenna(kjøre sammen med foreldre), kardemommeby, badelandet kan kanskje friste også, om 2-åringen liker å bade.
hamsterpia Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Vi var der i fjor sommer med 2 åring og 9 åring. Helt topp for begge to!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 kutoppen og bondegården er perfekt. der er det små dyr som geiter og ponnier som de kan klappe. Når mini fyller ett skal vi få oss årskort i dyreparken
mor sjøl Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2010 he he he he syns jeg ser min 2 åring ned tømmerrenna! er det normalt at 2åringer liker sånt? min må noen gnager bli holdt i hånda ned sklier... er ikke SÅ fantastisk lenge siden han blei to da ;-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Min to-åring hadde det kjempegøy der i fjor:) Hun var nettopp fylt to når vi var der.
The Bad Gal Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Joda, tømmerrenna kan de jo kjøre trygt når mamma eller pappa sitter rett bak og holder, da blir de ikke så redde. Mi kjørte da hun var 1,5 år, både i dyreparken og på Tusenfryd. (og hun er egentlig feig på slike nye ting, men rå som pokker etter et par runder når hun er varm i trøya) Bildet som blir knipsa av kameraet i ene utforrennet blir hysteriusk morsomt, de ser ganske skrekkslagne, men frydefulle ut, hehe.
Willy Wonka Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Vi har akkurat vært der med vår 2,5 åring. Vi har ingen eldre barn. For han var noe moro, men han vet ikke ennå hvem kaptein sabeltann er og har ikke noe forhold til Kardermomme by. Han sovnet i trilla midtveis og gikk "glipp" av mye, men vår erfaring var at han vil ha mer glede av dyreparken når han er 3 år, kanskje 4 år. Tømmerrenna var moro å se på, men jeg ville aldri tatt han med opp der. Ville han blitt redd midtveis så hadde vi ikke hatt noen mulighet til å avslutte - så den får han ta når han blir litt eldre og kan skjønne litt mer av hva han sier ja til. Men for deg som har en 5 åring, så ville jeg ikke vært i tvil om å tatt han med.
vannhull Eli Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Vi var i dyreparken med Magnus tidligere i år og skal igjen neste uke - han blir to i november. Han syns i alle fall det var supergøy! Vi var lenge på barnas bondegård og klappa dyra. Og apene var også kjempemorsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå