Gå til innhold

Hvor mange dager igjen søndag 11 juli??

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager på meg!

Begynner å bli VELDIG klar nå. Trodde det var noe på gang i går. Hadde regelmessige kynnere hele natten og ut på dagen, men de ble aldri sterkere og så dabbet de av. Hrmf! Innstilt på noen dager over, men så bør hun komme;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19 dager her. leeeeiiiii. sover så lite og så dårlig.

Skrevet

-1 dag.

BAH! Trodde også noe var på gang igår kveld. Veldig vonde, men litt uregelmessige kynnere i over 10 timer igår/i natt. Ble helt borte ca kl 5 idag tidlig.

Skrevet

3 dager igjen til UL termin :) Mensterminen var i går

Skrevet

8...

Klarer ikke å innstille meg på å gå over, selv om jeg ikke har født før termin med de to andre..merkelig =/

Skrevet

43 dager, litt tregt nå, men straks tretti-tallet

Skrevet

10 dgr til ul, og 8 til mens termin. Er veldig spent på om spådama (rosene) får rett i om jeg føder innen onsdag denne uka. Her er det iallefall gått fra masse sterke kynnere til ingenting hmmmm, skjønner ingenting!!! Stille før stormen kanskje????

Skrevet

1 uke igjen til termin! Ikke klar for å gå noe mer enn det... Men er den lille like sta som sin mor kan det nok hende!

Skrevet

20 dager i dag :-)

Tiden går fort!

Skrevet

67 dager!!!

Skrevet

14 dager og veldig klar nå.

Skrevet

31 dager, er lei nå

Skrevet

5 dager igjen til UL-termin, og 1 dag til menstermin.

Skrevet

11 dager igjen og bare 2 dager til vi er nede i ettsiffret tall!! Tiden har flydd av sted, men nå begynner jeg å glede meg veldig til junior kommer til verden :-D

Skrevet

39 dager

Skrevet

25=)

Skrevet

3 dager igjen til termin.. hååååper eg ikkje går over!!!!

Skrevet

8 dager + sikkert overtid. sukk :)

Skrevet

-11 dager, begynner å bli ganske utålmodig nå for å si det mildt!

Skrevet

73... 10 uker igjen i morgen :) Førstemann er født på termindagen, så jeg krysser fingrene denne gangen også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...