Nøtteliten_venter_gutt_5.jul:) Skrevet 11. juli 2010 #1 Skrevet 11. juli 2010 ..grunnet at jeg tror jeg har stor baby i magen...Faren er to meter og var ganske stor da han ble født. Jeg er 6 dager på overtid og symfysemålet mitt er utenfor skjema. Er veldig bekymret for at jeg skal gå for lenge på overtid... Håper noen kan svare meg??
Tulla med tre små Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Det er bare å be om en ekstra UL, så kan de måle str på småen. Det koster en 500 lapp eller så, iallfall hvis du velger privat UL. :-) Lykke til. Det går nok bra skal du se!
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Du kan kreve det, men er litt rart at ikke legen eller JM har reagert. Jeg har også høyt SF mål og gikk til legen og ba om henvisning, fikk time på sykehuset uken etterpå, lillemor i magen ble da anslått til å være 3600 gram, og 3900 ved termin. siden du er på overtid allerde ville jeg ringt og fått privat UL. Lykke til:-)
lillesjøhest Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 ei venninne av meg hadde symfyse målet sitt over det mørkegrønne feltet hele svangerskapet og ut kom ei tulle på 50cm og litt over 3 kilo. så det er ikke alltid symfyse målet anngir hvor stort barnet blir. hvis nurket snur seg med rompa rett ut så vil jo symfyse målet stige, og legger det seg inn mot ryggen så synker målet... men vi krysser fingrene for at nurket kommer ut nå snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå