Gå til innhold

ringtesten

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har stemt på meg!

Er en myte da, men jeg tror mer på denne enn de andre gutte/jente- tegnene...

Har gått i sirkel alle gangene jeg har prøvd, altså holdt gifteringen over håndleddet i et hårstrå, (en utfordring til de som ikke har så langt hår er å få holdt oppe ringen skikkelig så man ikke glipper den:)) .......begge mine svangerskap gikk ringen i ring, i full fart........ Fikk to nydelige jenter.

Man kan også bruke forlovelsesringen...eller en annen gullring:)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Denne stemte på meg, tok den over håndlettet, så jeg fikk se hvilken kjønn jeg mistet også.. Selvom jeg viste det fra før. Men den stemte, jente så gutt. Nå venter jeg gutt i Desember, og mistet jente i fjor. Jeg er også en av de som ikke tror på alt dette, men syntes det er gøy å "forske" litt på det:) Om man kjeder seg og ikke har noe bedre å gjøre, så hvorfor ikke?:) Når jeg begynner å kjenne at jeg er ganske så føde klar, så har jeg til og med plukket ut noen kerringråd som jeg skal prøve, sånn at kanskje fødselen starter^^, Hara funnet ut av at jeg må jo vente litt til, siden det er hele 2 mnd til. -.-'

• 5 uker senere...

Annonse

For endel år siden testet vi dette opplegget på en litt annen måte: når man holdt pendelen over mitt hode (altså jenter) så gikk den i ring i èn retning. (huske rikke om det var med eller mot klokken).

Når vi gjorde det samme på kjæresten min (som da var mann) gikk den i ring, men andre veien!

Jeg tok dette som et slags 'bevis' for pendelvariasjonene jeg kjente til fra ringtesten: hvis det er jente, går det i ring, fordi både mor og barn har samme retning. Men hvis det er gutt i magen, vil de to retningene

krasje' og dermed gå rett frem og tilbake....

Høres logisk ut, ihvertfall. :)

Jeg ble liggende å lese om denne ringtesten i går kveld og fant ut at jeg skulle prøve.

Det er ikke nødvendig at det er en ring eller at det er gull, det holder at det er metall, for min del brukte jeg en SKRUE! :)

Det som var nytt for meg, var dette med håndleddet og hvordan man der skulle kunne lese hvor mange barn man fikk og hvilke kjønn de ville få....

Jeg testet ut og ble faktisk ganske overrasket, da jeg fikk hele tre gutter på rad og rekke, før det til slutt viste en jente.

Måtte prøve opptil flere ganger, og alle gangene viste det samme resultat.

Faktum er jo at jeg allerede HAR født tre gutter...og nå er jeg gravid med nummer 4!

Så nå blir det ekstra spennende å se om det blir jente denne gangen. :)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Igjen...

DU må da være den samme besserwisseren som har kommentert kalenderinnlegg og trakassert diverse innlegg/tråder.

Du kan rett og slett gå og legge deg. Ikke tror jeg du er gravid, ikke tror jeg noen mann eller dame vil ha deg, for maken til drittkjerring har jeg IKKE opplevd.

• 1 måned senere...

Dette er bare moro:)

Kona mi tok sin giftering (som forøvrig er i stål og gull med diamant), og holdt over min mage (for ikke å gjøre forvirringen total, så er vi to jenter:P). Hun festet ringen i en sytråd.

Først så pendlet den frem og tilbake for så å begynne å gå i store sirkler (nå er jeg veldig usikker på om dette betyr gutt eller jente for jeg har lest begge deler). Etterpå prøvde vi over håndleddet mitt. Der viste det motsatt. Først i store sirkler og deretter pendlet den. Dette kan jo stemme med at det magen viser og håndleddet viser er motsatt.

Noen som kan fortelle meg hvilket kjønn man får av pendling og sirkling??

Hva er det "riktige?

Grunnen til at den skifter kan være at jeg hadde en SA i høst...

Blir uansett spennende å se på UL uke 18:)

• 3 uker senere...

skal ikke lage noen stor diskusjon her, men teknisk sett er det større sjanse for at det blir gutt. dette har sammen heng med at sædcellene som skal bli gutter er noe lettere og svømmer desto raskere. det jeg har fått vite er at det er x og y krommosomet som gjør utsalget på fart. Y kromosomet er mindre og derfor blir guttecellene lettere, men til gjengjeld er jentecellene sterkere og kan overleve lengre i livmor. Så har man samleie noen dager før eggløsning har jentecellene større sjanse for å finne egget.

• 2 uker senere...

Hm.. Litt spennende dette.

Man kan si så mangt om dette.

Jeg har foreldre som har funnet ut litt av vært om dette med ring/pendel

Min far utfordra legen sin, med å si at han kunne fortelle blodtrykket sitt med pendelen. Dette trodde legen selvsagt ikke på.

Så Pappa hviste hvordan han gjorde dette (Har selv ikke sett hvordan dette gjøres.) Legen tok etterpå blodtrykket på sin vanlige måte. og dette stemte nøyaktig. han ble imponert.

Selv så har jeg brukt pendel på en liten annen måte jeg hører her.

Jeg har blitt fortalt at du skal spørre pendelen enten eller spørsmål.

Jeg spurte først, med pendelen over håndledd.

Blir det jente - Rørte seg ikke

Blir det gutt- Pendelen begynte å gå i store ringer.

Så nå får vi vente å se hva det blir.

Om en ikke kan å ta dette som et alvorlig, så er det jo artig å se om det stemmer.

• 3 måneder senere...

Dette var noe tippoldemor var ekspert paa, og alle vi jentene i familien tester jevnlig;)) Det stemmer faktisk paa oss..

Jeg paa haandledet faar jente, gutt, jente, jente, tvillinger-jente+gutt

Jeg har jente og gutt, hatt en MA (jente) og er gravid naa, saa faar vi se.

Paa magen pendler den som en gal frem og tilbake;) Saa jenta kommer hun da;) Men d ser jo ut som jeg skal faa nok aa henge fingrene i i fremtiden da haha. Den som lever faar se:))

Og som sagt för her; haandleddet er jente ring, gutt pendling, tvillinger opp og ned saa viser den kjönn etterpaa.

Paa magen er pendling jente, ring gutt.

Man faar ikke mer morro enn man lager selv:))

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...