Beppa Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Har en tulle på snart 6 mnd. Legger seg hver kveld kl.20. Og våkner igjen etter en halv time (sover noen gang lengre). Når hun da våkner er hun lys våken og sovner sjelden før midnatt. Har prøvd alt for å få henne til å sovne igjen,men ingenting nytter. Noen som har råd?? Blir snart gal!!!!
Guttemamma x 3 Skrevet 11. juli 2010 #2 Skrevet 11. juli 2010 Ingen tips, minstemann her er av samme type. De dagene vi får til en dupp i 18-tida sovner han stort sett mellom 21 og 22, så nå satser vi heller på det.
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Hvordan er sove rutinene da? Kanskje du skal nekte å la henne sove etter ett vist tidspunkt?? Så hun blir skikkelig trøtt til kvelden.
christina88 Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Har det sånn jeg å, men bare når han har fått en hvil for lite i løpet av dagen.. Da bestemmer han seg for å ta seg en hvil når jeg legger han, i stedet for å legge seg for natta..
marisss Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Slik var gutten vår på 4 1/2 måned også. Spesielt om han blir overtrøtt, og det er lenge siden siste dupp. Har funnet ut at det eneste som hjelper er å bære ham i bæreselen/babybjørn. Settner er ham i den etter mat/stell og går litt rundt eller gjør husarbeid. Da sovner han som regel etter 10 - 15 min og jeg kan legge ham over i senga. Kansje ikke så lurt å venne ham til å bæres i søvn, men mener han er for liten enda til å ligge å gråte alene i senga. Tenker at så lenge han blir vant til å sovne til et fast klokkeslett hver kveld, så vil det gå rimelig greit å venne ham av med bæringen når han blir et par måneder eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå