lykketrollet10 Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Er førstegangs, å vet ikke hva som skjer når vi kommer på sykehushotellet! Syns det er litt skummelt, begynner å nærme seg nå Noen som kan fortelle om sine erfaringer? :)
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Er du helt sikker på at du får komme på hotellet? Jeg fikk ikke det pga stor rift etter fødselen. Ellers var jeg kjempeskuffet over døgnet jeg var på barsel, ingen oppfølging, og delte rom med 3 andre med skrikende babyer-så ingen søvn heller. Denne gangen vil jeg hjem så snart som overhodet mulig!!
lykketrollet10 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2010 De sier det ja. Blir trillet dit 4 timer etter fødsel. Men selvsagt, skjer det jo noe så er det jo ikke sikkert. Men i utgangspunktet er det hotellet jeg skal på.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Er det Ullevål du skal føde på? Jeg fødte 16.22 og kl 19 var vi innstallert på hotellet. Selv om det var en laaaang fødsel, var jeg er superform med én gang, så det var fint å slippe første natta på barsel. Jeg var veldig fornøyd med hotellet! Rene håndkler, laken, tena-truser og bleier så mye du vil. God mat 4 ganger om dagen og fin oppfølging av babyen og meg. Det eneste jeg reagerte på var "jordmortimen" dagen etter på hvor 4 nyfødet m/forledre fikk en praktisk orientering om amming og stell av den lille. Jordmora som hadde vår time snakket gebrokkent norsk på inn og utpust, og det var neste ikke tid til å stille spørsmål. Når ting skal gå i tubofart blir jeg litt provosert, i hvert fall når jeg er førstegangsfødende og uerfaren med det meste...
Melkerullen Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Vel jeg koste meg på sykehuset. Første gang var det stappfullt av folk og umulig å sove.Andre gang var det mye roligere. Men kjekt å bli kjent med folk og dele erfaringer, alle er jo i så og si samme situasjon. Godt å ha fagpersoner rundt seg som kan svare på det en lurer på og hjelpe til:) Dette var før vi fikk sykehushotell, så har ikke noe erfaring med det. Denne gangen blir det jo forhåpentligvis alenerom (om alt går fint), tror det blir godt og, men vet ikke hvordan det blir i forhold til å bli kjent med andre som ligger der:)
lykketrollet10 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2010 Nei, er St.Olavs i Trondheim Håper jeg får et fint opphold Veldig klar for å komme dit nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå