Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Elsker sånne parker, men Dyreparken ser jo rett og slett ut til å ha blitt et pengesluk av de sjeldne.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Det er ikke mulig å slippe billig fra den parken tror jeg:) Annet enn hvis du telter utenfor og hopper over gjerdet selvsagt:)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Kjøp en stor kjølebag og handle inn mat og drikke på forhånd, godterier også. Gi barna en begrenset sum penger som de kan bruke på hva de vil,og gjør de klar over at de må velge hva de skal bruke de på med omhu,for når de er brukt opp får de ikke mer penger.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 ja, dyreparken har blitt et pengesluk, det er sikkert!! Det gjelds vell å ta med seg mat og drikke, og gå utenom høysesong? Dra opp på sørlandssenteret å spis først, eller kjøp med noe fra rema/ coop ol!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Og ang. parkering kan du parkere på sørlandssenteret,der er det jo gratis parkering, og gå bort til parken. Er ikke så langt å gå, og da slipper du å betale en formue i parkering. Så når dere skal hjem igjen med trøtte unger, sender du mannen ut litt i forveien for å hente bilen og kjøre til parken =)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Skrevet 10. juli 2010 Parkering koster 20-30 kr. Aldri om jeg hadde gått fra senteret og bort.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #8 Skrevet 10. juli 2010 Men synes det er litt merkelig, at de til og med drar penger på parkering. ingen som har kommet over noen billige overnattinger?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #9 Skrevet 10. juli 2010 Vi sov i telt på en campingplass ca. 10 min. unna. 350 kr. natta ca. Kjempegøy for barna på telttur ) Er jo også en del aktiviteter på plassen der. Ellers spiste vi rundstykker fra kiwi til frokost. Lunsjen handlet vi også der. Vi spiste max 1 måltid i parken pluss 1 is da. Kjøpte også drikke/kjeks på butikken. Jeg hadde en avtale med barnet mitt om hva han skulle få i parken. Ellers kjøpte jeg ingenting. Inngangen og parkeringen er ikke mye å gjøre med. Vi parkerte på senteret der en av dagene, men syns det ble veldig langt å gå tilbake etter en hel dag i parken. Det er bare snakk om 30 kr. dagen. Men en ting jeg ikke hadde giddi å brukt penger på igjen er kombibillett.. Badelandet har jo blitt kjempeflott! Men det var så kaldt! Hadde jeg visst at det var soloppvarmet hadde jeg aldri kjøpt billett der også. Utrolig synd at vi ikke fikk brukt det. Det var kaldt i bassengene inne også.. Men ferie i norge er ikke billig, gikk vel med 6500 kr. for sønnen min og meg. Da er alt inkludert, også kaptein sabeltannshow med sjørøvermiddag.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 Oh shit. Vi er fem Flere som har erfaringer med badelandet? Lurer på å skibbe det, og heller satse på camping med badestrand og basseng. Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #11 Skrevet 10. juli 2010 Men dette var med 3 dagers kombibillett.. Glemte å skrive det. Show, inngang og middag kom på 2500 kr. alene. Det er inngangene som er dyre, å når man er flere i familien blir det fort dyrt ja.. Det andre kan man velge litt selv. Anonym over..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #12 Skrevet 10. juli 2010 det koster bare 30 kroner å parkere ved dyreparken hele dagen..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #13 Skrevet 10. juli 2010 Skal dere få det billig må dere dra utenom høysesong. Vi hadde 3 dager og to overnattinger i kardemommeby i 5 manns hus i mai, det kom på litt under 3000! Og gjaldt inngang/overnatting for 5 pers! Vi slapp å stå i kø, hadde eget hus med kjøleskap/kjøkken/mat, slapp mas om å kjøpe ditt og datt. Kun noen få steder åpne. Men var jo ikke så mange aktiviteter, eller skuespillere bl.a. Koste oss med god tid, ingen trengsel, alle dyrene og lekeplassene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå