Gå til innhold

Forskjellen på Audi A4 og A6??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe ny bruktbil.. og vil ha en Audi stasjonsvogn.

Hva er den største forskjellen på disse?

Syns A6'en er litt lengere i fronten en A4, er dette tilfelle?

A6 skal ha større bagasjerom?

Noen som vet?

Er det forskjeller på de forskjellige årsmodellene?

Har sett litt på 1998-1999 modeller.

Skrevet

A6 er større enn A4

Skrevet

Men har A6 større plass i baksetet, eller bare i bagasjerommet?

Noen som vet om Audi 80 ligner mest på A4 eller A6?

Skrevet

Prøvekjør begge to da vel, du trenger jo ikke kjøpe akkurat de du prøvekjører, men ta en tur til nærmeste bruktbilbutikk og prøv.

A6 er ganske mye større, bl.a bagasjerommet og ikke minst bakdøra så åpningen er mindre på A4.

Venninnen min har en A4 som hun må selge nå siden den nye mannen hennes er over 1.90 høy. Han får rett og slett ikke plass i den hvis sønnen skal sitte bak han, lite benplass både foran og bak.

Men venninnen min har vært veldig fornøyd med størrelsen, selv om hun klager på motorstørrelsen. Må jo nesten ned i 1.gir og gasse så det høres ut som hun skal lette for å få fart nok til å komme forbi en lastebil i oppoverbakke ;)

Skrevet

Kjøp for all del ikke brukt Audi på 11-12 år, da ber du om verkstedbesøk og deleutskiftninger!

Forskjellen på en audi A4 og en A6 er både motor og størrelse. A4 er mindre i forhold, har mindre plass i kupeen og mindre bagasjeplass. Skal dere ha en Avant(stasjonsvogn)?

Hvis dere på død og liv skal ha en Audi, noe jeg for mitt bare liv ikke skjønner grunnen til, så kjøp en diesel A6 Avant 2002-modell, da får dere den nye motoren med mer hestekrefter i, og en bil med et noenlunde pent utseende..

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22963031

Lykke til! :)

Skrevet

Skal du selge bil 21.52? =)

Skrevet

Hehe..nei, jeg kan love deg at jeg ikke har Audi.. Sverger til BMW jeg! :)

Skrevet

Vi har en Audi 80 1996, og er veldig fornøyd med den. Nå har den gått 410000, har hatt den i 8 år!! Kjøpte den også brukt og har jo skifta litt på den, men har gjort dette selv.

Vi har hatt andre biler i tillegg som har holdt et par år før vi har solgt de igjen..

Bilen skal ikke koste mere enn 80000,- (gjerne bare 40000,- også) og det skal være manuell girkasse og diesel :) Og bilen kan godt ha gått 200000 det gjør oss ikke noe..

Vi har tittet litt på andre stasjonsvogn også.. så om dere har noen andre gode alternativer kom med de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...