fiskelisken Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Men den gang ei. Våknet 07.00 og hadde skikkelig mensmurringer og var litt dårlig i magen,Dette holdt på i noen timer...med tak som kom og gikk. Så sovnet jeg og våknet igjen 10....og da var det borte. Typisk.Kjent en skikkelig ubehagelig en mens jeg satt i bilen litt senere på dagen men nå er det ingenting. Så håper det er kroppen som gjør seg klar og setter igang hvert øyeblikk Er 38+5 idag. Ble satt igang forrige gang og syntes det er spennende å se hvordan det setter igang av seg selv nå.Kjennes nesten ut som om det blir første gang for meg
BeritogMausi Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Høres spennende ut. Håper at disse murringer er noe effektiv. Eg er 38+4 i dag og har også hatt mensmurringer i hele dag men uten tak. Siden eg er førstegangsfødene lurte eg på om det bare er senkningssmerter eller om det kan være noe på gang. Huff, synes det er så teit å ikke har full kontroll og vite hva som skjer med kroppen :-( Men du må ha masse lykke til!
fiskelisken Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2010 Syntes det er utrolig frustrerende å gå her å vente og ikke ane hva som skjer. Forrige gang hadde jeg en dato å forholde meg til ihvertfall men nå kan det skje morgen,dag eller kveld og ikke aner jeg hvordan det kommer til å skje. Er jo litt spennende også da Masse lykke til til deg også Krysser fingrene for at vi slipper å gå over tiden
fiskelisken Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2010 Syntes det er utrolig frustrerende å gå her å vente og ikke ane hva som skjer. Forrige gang hadde jeg en dato å forholde meg til ihvertfall men nå kan det skje morgen,dag eller kveld og ikke aner jeg hvordan det kommer til å skje. Er jo litt spennende også da Masse lykke til til deg også Krysser fingrene for at vi slipper å gå over tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå