Gå til innhold

24 uke og blodspor....

Anbefalte innlegg

24 uker på mandag og litt utpå dagen idag oppdager jeg at det er blodspor i trusen!?:/

vi hadde sex i morges men merket ikke noe til det da....måå alltid se etterpå:s litt pga angst for akkurat blod siden jeg bløde de første 13 ukene..... men ikke noe da...etter noen timer med trasking og ett frisør besøk oppdager jeg dette her da jeg kommer hjem......

men det har vært masse liv i magen idag,ingen smerte og kun de 2-3 dråpene med blod....er vel ikke noe å bekymre seg noe over er det det? jm sa at jeg skulle ringe føden blant annet om jeg begynte å blø...men dette er vel ikke "å blø"??

blærk..tenker atd et bare er noe følsomme blodkar som har sprengt oppi der....?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142077403-24-uke-og-blodspor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar:)

er ikke redd heller...mer redd for å ikke være redd nok om du skjønner?:/ kjenner meg ikke engstelig og han er veldig livlig idag så føler at alt er som det skal....

var jo bare snakk om spor......

Jeg skjønner veldig godt hva du mener!! Har til tider slike tanker selv, som tenk om dette er noe jeg egentlig burde sjekket, men ikke gjør det, også ender det opp med å gå galt... Men går ikke an å gå rundt slik heller, blir smågal av det. :)

Se det litt an, kommer det noe mer så kan du jo bare ringe, for sikkerhetsskyld.

AKKURAT sånn tenker jeg ja!;)

kan jo bli gal av det også,,,men som du sier,kan jo ikke tenke sånn heller for hver minste lille ting så avventer og skjer det noe som gir meg noe å engste mg for så ringer jeg....

Kan virke som at det kom av at dere hadde sex. For slimhinnene blir jo mer skjøre. MEN, nå som vi har kommet såpass langt i svangerskapet og jeg hadde oppdaget blodspor, så hadde jeg nok faktisk ringt for å høre. Selv om det ikke skulle være noe galt. Jeg hadde bare blitt mer bekymret og tenkt at Tenk om......Men dette må du avgjøre selv:=) Dette går nok veldig bra skal du se og det er kjempe bra at du kjenner masse med liv nå:=)

Annonse

Jeg hadde blodspor noen dager i uke 23... det kom også etter en hyrdestund og jeg var ganske sikker på at det var fordi jeg har foranliggende morkake. Tok likevel en telefon til føden og de ba meg bare ta det litt med ro og kontakte dem igjen dersom det kom friskt blod. Blodet (det var egentlig mer brun utflod for å være litt detaljert) forsvant etter noen dager og jeg kjente hele tiden masse liv fra babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...