Gå til innhold

Er det rier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i ryggen og hatt sammentrekninger i ett par timer nå. Den siste timen har vært mer intens..

Jeg klarer ikke å ta tiden mellom hver sammentrekning fordi jeg får noen sterke sammentre for så og få ett par svake.. Skal man regne ALLE sammentrekningene? Håper virkelig at noe er i gang nå. Er 6 dager på overtid og VELDIG klar for å føde nå ;)

Til dere som har født før, kan dette være starten på fødsel? Har bare hatt noen svake kynnere tidligere i svangerskapet, som dabber av etter kort tid.. Vil så gjerne at dette skal vare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVISdet varer og /eller tar seg opp så snakker vi nok rier ja.. Det er akkurat det jeg venter på selv.. MYE kynnere som gir sge etter en stund, mens riene kan fint være som kynnere, bare at de tar sge opp og blir sterkere. De trenger ikke være regelmessige. Hvertfall har ikke mine vært det før helt på slutten av fødselen..

Skrevet

Jeg prøver å ta tiden på rieteller.no, og der varer de omtrent like lenge med alt i fra seks til tre minutters mellomrom.. Lurer på om jeg skal ringe føden og høre med de. Vi bor bare ett par min unna sykehuset så føler meg trygg sånn sett.. Er bare litt usikker siden jeg aldri har født før, og ikke vet fremgangen i disste tingene ;)

Håper og tror at dette er virkelig, for de har aldri vært så sterke som nå heller... krysser fingre !:P

Skrevet

Du får gjøre det, men det er nok ingen hast før det virkelig gjør vondt, men er kjekt med en sjekk da.. :)

Skrevet

Vil bare ønske deg lykke til!!!

Skrevet

Ring fødestedet ditt om du er usikker. Og siden du bor så nærme skader det ikke å komme inn for en sjekk :)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...