Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Hvorfor i huleste tar du antabus dersom du planlegger å drikke da ??
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Hallo... Hvorfor i alle dager skal du drikke når du går på antabus? Og, ja du blir dårlig, men til pass åt deg, du vil nok ikke bli tørr du.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 Hvorfor drikke når du skal avvennes?! Du er svak!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Er du dum i hue eller? Kan jo prøve å holde deg edru å gi det en sjans da! Og selvfølgelig blir du dårlig, det er det som er meningen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #10 Skrevet 10. juli 2010 "(Antabus er medisin som gjør at jeg blir dårlig hvis jeg drikker)" De som ikke vet hva Antabus er vil neppe være istand til å besvare spørsmålet ditt. Klart du blir dårlig, det er jo meningen med Antabus
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #11 Skrevet 10. juli 2010 Når jeg har gått på antibiotika med antabus effekt som en bivirkning, fikk jeg beskjed at jeg ikke kunne drikke alkohol før 2 døgn etter siste tablett!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2010 #12 Skrevet 10. juli 2010 Antabus effekt som bivirkning??? En som er utdannet som lege sa en gang til meg når vi var på fest sammen at egentlig så var det ikke så farlig å drikke når man gikk på antibiotika. Det ødela ikke kuren, men de anbefaler ikke å drikke pga da er det lettere å glemme å ta tabelettene og til feil tidspunkt??? Hmmm Uansett, Klarer du ikke å la vær å drikke selv når du går på Antabus så er mitt råd til deg: Kutt ut å bruk Antabus, du kommer aldri til å klare det uansett!!! Når det er så ille at du begynner å regne ut om du blir syk eller ikke så har du ikke den rette innstillingen til å blir tørrlagt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå