MammaJuli Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hei. Jeg har 8 dager igjen og synes nå at magen har falt ned og den er stein hard. Merker veldig murring i ryggen.. Føler nesten at ho kommer før, fikk en følelse av det idag.. spennende og se. Hvordan var/ er magene deres mot slutten ???
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Magen min er steinhard hele tiden og har myyye stikk nedentil. Har ca 1.5 uke igjen. Den har sunket, men ser ikke slik ut for andre da magen er full av fostervann så står høyt oppe i tillegg til langt nede. Håper han kommer snart
Julibarnet2010 Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har to uker igjen til termin. Synes ikke den har sunket så veldig enda, men jeg har veldig mye kynnere, så magen er hard nesten hele tiden. Håper det er et godt tegn, så jeg slipper å gå så mange dagene over.
Igjenallerede!! Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har også 8 dager igjen. Hode er festet og magen har fallt litt ned. Jeg har hatt mye kynnere i det siste, så magen har vært mye hard. I dag er første dagen som det gjør litt mer vondt når den strammer seg. Har hatt vonde tak mye av dagen. Håper det kan være den spede begynnelse på noe, for jeg er klar!!!!
MammaJuli Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 Magen har vært hard og vond i hele dag. Håper det skjer noe snart. Er sååååååå klar for og få lille prinsessen min ut NÅÅÅÅ !!!
missgs *OVERTID* Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Har vært plaget av ekstremt vonde kynnere i flere uker nå, de blir bare værre og værre..til tider tror jeg nesten at ting er i gang, men den gang ei. Magen har falt så langt ned at det føles som jeg har den mellom bena til tider og går derfor litt bredbeint, hehe Har masse stikninger, til tider så smertefulle at jeg må stoppe litt opp..men tar det som positivie tegn på at jeg kanskje kan føde snart *krysser fingrene* Jeg har akkurat 21 dager igjen til termin idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå