Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte burger på en cafe/restaurant og når jeg hadde spist halvparten oppdaget jeg at burgeren var helt rå inni!! Var litt vanskelig å se det først pga alt det andre på burgeren (dressing, salat...), men det var helt tydelig rå kjøttdeig inni der...kvalmt!

Fikk litt sjokk og tenkte jeg skulle si ifra til servitøren om at burgeren deres burde stekes bedre neste gang, at jeg var gravid osvosv Men da fikk jeg bare til svar at de pleide alltid å steke den medium. Jeg prøvde å si at den ikke var medium, men rå og fikk da høre at "da vet du det til neste gang sånn at du kan bestille noe annet"...!! Frekke servitørdame!!

Så et lite tips til dere gravide damer hvis dere kjøper type hjemmelagde burgere, vær oppmerksom på å si ifra at de skal være gjennomstekte! (gjelder forøvrig andre som vi unngå magesjau også hehe...)

(spiste forøvrig burger et annet sted en stund etter og spurte - klok av skade- om burgeren var gjennomstekt eller medium stekt, hvorpå servitøren da at selvfølgelig var den gjennomstekt, de serverte da ikke rå burger!! Et litt mer proft sted med andre ord hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...