Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med eldstemann hadde jeg 40 i feber. men nå har jeg 38 bare. har vondt i hodet,øm i kroppen og varm og vondt i brystet.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, jeg hadde rundt 38 i feber og samme symptomer som deg da jeg hadde brystbetennelse. Så dra til legen så fort som mulig, fordi det kan være at det er helt i begynnelsen av betennelsen siden feberen fortsatt er ganske lav. Det var det ihvertfall hos meg.

Lykke til og god bedring :)

Skrevet

Men gjør legen noe da? Trodde man skulle prøve først i 24 timer, med tømming, massering og lignende og så dra til legen om ikke feberen gikk ned. Jeg lå til sengs med min 5 uker gamle gutt i et døgn jeg. Han spiste og vi sov begge to. Kanskje ikke like lett når du har en treåring i huset da. ;)

Skrevet

Jeg merket ingenting annet en sterke smerter i brystene da jeg hadde brystbetennelse.

Skrevet

Det er forskjell på brystbetennelse og tette melkeganger.

Jeg fikk tette melkeganger - noe som ga meg feber og influensalignende symptomer.

Dette kom fordi babyen ikke tømte puppen godt nok....Men med litt effektiv pumping av det tette brystet (mens han heletiden fikk fra det gode)

2 ganger har jeg opplevd dette - og det ordner seg så fort en får tømt de tette melkegangene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...