Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, vi har ei liten jente på litt over 5 mnd. Vi er så heldige/uheldige og ikke har noen besteforeldre i byen som kan hjelpe oss med barnevakt. Så vi ønsker å komme i kontakt med en person som kunne tenkt seg og tjent litt ekstra penger. Det vil stort sett være barnepass i helger, og travle ukedager.

Ta kontakt hvis du er interessert ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142076884-barnevakt-stavanger/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei :)

Jeg er en 21 år gammel jente som for tiden bor i Stavanger, der jeg studerer til å bli førskolelærer. Har jobbet mye med barn før, både som barnevakt, i barnehage, au pair og støttekontakt.

Har jobbet litt som barnevakt ved siden av studiene dette året, og er interessert i å fortsette med det. Om dere er interesserte eller om det er noe dere lurer på kan dere kontakte meg på mail: [email protected]

Hilsen Marlyn :)

• 4 uker senere...

Heisann.-)Jeg er en 39 år gammel Norsk kvinne, bosatt i Stavanger.Jeg passer for tiden mnd en herlig gutt på 14mnd,på dagtid på hverdager,men har tid og overskudd til å passe flere barn:)

Fortrinnsvis kvelder og helger,men går også an på dagtid

Jeg er veldig glad i barn og pleier å ha et godt lag med dem!

Har mer eller mindre passet barn siden jeg var 11 år og bl.a jobbet i barnehage,vært praktikant og som dagmamma.

Jeg er snill,tålmodig og ansvarsfull.Er røykfri.

Men dere har kanskje fått barnevakt allerede?

Jeg er å treffe på mailadr;[email protected]

eller på mob.nr 97561668

Håper å h

øre fra dere!

Mvh

Mary Ann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...