Rime Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Da tenker jeg på den første menstruasjonen etter en MA/SA. Var den lik menstruasjoner dere har hatt tidligere eller?
Marianne73 Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Jeg blødde kanskje litt mer enn vanlig, pluss at de siste smårestene etter aborten kom ut. Det underlige var at alle de vanlige menssmertene hadde forsvunnet. Pleier vanligvis ha ømme bryster, vondt i hodet, smerter i magen, etc. Det var borte. Og jeg kjenner ikke noe nå heller, selv om tanta er rett rundt hjørnet. Rare greier.
Liten2012 Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 Blødde nok pittelitt mer enn vanlig. Ellers var symptomene lik som ellers; mensmurring, et par kviser, humørsvingninger, puppespreng...
Tøvsjura Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Jeg blør som ved en vanlig mens. Blødde ikke fullt så mye i går som jeg gjør i dag, men jeg er bare glad til uanset mengder!
Rime Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2010 Ja, deilig når kroppen endelig vender tilbake til norm! Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå