førstegang...1 Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Ser mest vanlige bukser i butikkene. Noen som har noen tips hvor de har endel sparkebukser? Er utrolig grønn, men er det sånn at man bruker de over bodyene?
-S- Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Savner også sparkebukser i butikkene.. sånne myke, deilige i velur.. Synes det er vel mye dongeri og hettejakker i de minste str. Sparkebukse brukes over body eller skjorte ja. Men så finnes det sparkedress også, med lange ermer.
*lenemora* Skrevet 10. juli 2010 #3 Skrevet 10. juli 2010 jeg har ikke funnet så mange sparkebukser, men desto mange hele dresser i velour og "fluffy" stoff, skikkelig herlige! Men var innom en lokal butikk i nabobyen, og der hadde de en del sparkebukser, dog til en relativt høy pris.. tror ikke de er del av noen kjede, muligens derfor..? Jeg har handla mest på Cubus og Kappahl, relativt lite utvalg her i byen, kun Cubus som har overkommelige priser på babyklær - 250 kroner for en pysj som kan brukes max noen uker er liksom litt uaktuelt..
:) ! Skrevet 10. juli 2010 #4 Skrevet 10. juli 2010 Jeg har fått tak i en sparkebukse på name it. I velour. Var på hennes og mauritz i dag, og der så jeg også en som var noe lignende av den jeg hadde kjøpt Ellers er det ikke så mye utvalg av det lenger desverre
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 syns de faktisk har en del fine sparkebukser med å uten for i herligge stoffer å farger på babyshop å barnas hus...
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 10. juli 2010 #6 Skrevet 10. juli 2010 Ser at du bor i Oslo og da har de mange fine sparkebukser på Bogerud tekstil. Var innom der i dag og det var et ok utvalg. De har også 50 % på litt "gammeldagse" sparkebukser også. De har endel barnetøy og utstyr generelt og f.eks ulltøy til vinteren er billigere der enn på barnas hus og babyshop...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå