Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testa positivt for tre/fire daga sida, spotta litt kvar gong eg var på toalettet so eg testa morningen etter på og, då var testen negativ, berre for at eg er testoman testa eg ein gong til seinare samme dagen og testen vart då svak positiv igjen... men spottinga fortsatte og til slutt kom tante rød.. tingen er at den varte berre ein dag, blødde slik som eg pleie i eit døgn og so forsvant den sakte, men sikkert i løpet av dag to.. Andre som har erfart det samme? Er det ein sjangse for at eg er gravid eller er det berre kroppen som har bestemt seg for å begynne å tulle no når vi har bestemt oss for å prøve på nr.3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! når i forhold til im testa du?

jeg er ingen lege men.. jeg tror du har hatt en kjemisk graviditet. dvs egget fester seg for så å slippe veeldig fort igjen og mensen kommer,kanskje litt anderledes enn vanlig. desverre men jeg tror d har skjedd, men dette 50% av alle befrukta egg klarer seg ikke og av alle som tester tidlig vil 15% ende med abort (SA,kjemisk)

dette er ikke noe hyggelig for de som opplever d,men! du kan starte prøvingen igjen med en gang! :)

Skrevet

Hei:)

testa noken daga før ikm so er nok godt mulig at det har vert ein kjemisk graviditet..

so vi får berre prøve på igjen denne månaden:) minstemann er berre 8 mnd so har da ikkje so travelt, men blir fort utolmodig nå ein først har bestemt seg for å prøve!!

Skrevet