Gå til innhold

Keisersnitt på mandag...

anrufus

Anbefalte innlegg

Da ble det keisersnitt alikevel , jeg hadde ikke planer om det , men det viser seg at tvilling 1 vil ut med rompa først så da gikk det mot keisersnitt, var å tok prøver og ble journalført igår ,så mandag er det over. Gleder og gruer meg , men kjenner at det blir godt å bli ferdig med det nå. Begge babyene er målt til overkant av 3kg hver...jevnstore og fine , er i uke 38 nå så kansje likegreit å ta dem nå:-) Gutt og jente på vei ut mandag 12 juli. Ønsk meg lykke til!

Fortsetter under...

Lykke lykke til :)

Senest på mandag er du tvillingmamma og kan sitte å nyte dine skjønne små. DU har gjort en fabelaktig jobb med å bære begge to så lenge, en liten finale igjen, så kan dere nyte hverandre og bli kjent på ordentlig :)

Har selv gitt/jente par som ble født i fjor, nyt hvert deilige øyeblikk når de er små, det går så fort!

Hei! Jeg har også gutt/jente tvillinger på vei! Er i uke 36 nå og har tv1 i seteleie og tv2 i tverrleie. Får kanskje vite i morgen om det blir vaginal fødsel eller ks. Spennende! Jeg har hele tiden ønsket vaginal fødsel, men etter jeg fikk vite at de ligger i sete-/tverrleie er jeg ikke sikker på hva jeg foretrekker lenger, får høre hva legen har å si. Fødte tvillinger for tre år siden og hadde en fin fødselopplevelse, men de lå begge i hodeleie og kom 8 uker for tidlig så det blir ikke til å sammenligne. Masse lykke til i morgen!!!

Hørte ikke om noe alternativ jeg da men...JA NÅ ER DET OVER. Sander og Emilie har kommet til verden , 14.55 og 14.57. Gikk så fint , ingen problemer ,kjenner kun at en er mørbanket og sydd litt,var oppe samme dagen og ute etter 4 døgn , nå koser vi oss hjemme og jeg får sove igjen..(vel å merke da barna sover da) Gled dere!

God sommer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...