Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 10 juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har igjen 21 herlige dager, som skal nytes! : )

Nyte gravidmagen, spark og bare det å være gravid. Får se hvor lenge det varer da, heheh før jeg utålmodig hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager igjen :) Gleder meg. Spennende :)

Skrevet

40 dager! Høygravid!! =) =)

Skrevet

9 dager! Endelig "den siste" tieren.. Kan jo håpe i alle fall=)

Skrevet

Termn idag!!!

Men tviler sterkt på at noe kommer til å skje :(

Skrevet

7 dager over, men tror/håper at ho kommer i dag:o)

Skrevet

26! Men har heldigvis ikke begynt å bli utålmodig ennå=)

Mandag starter vi på en liten 1 ukers ferie ( til en plass der det finnes fødestue, ja!) og når vi kommer hjem DA tenker jeg at jeg begynner å vente! =)

Skrevet

31 dager igjen og skikkelig utolmodig, kroppen er kjempe sliten å hver dag er bare ett ork, gleder meg til jeg skal ut i permisjon. håper å få tatt inn igjen litt energi da.

Skrevet

15 dager! Og gleder meg til det endelig begynner å skje noe.

Skrevet

19 dager igjen :) Alt bra og er i super form :)

Skrevet

61 dager.. og fortsatt misunnelig på dere som er kommet lengere;)

Skrevet

40 dager igjen, og herved høygravid!

Skrevet

Ingen igjen, termin i dag!! Håper det skjer noko snart!:)

Skrevet

11 dgr etter ul og 9 dgr etter mens! Sitter her med 2 stooore donald føtter nå og bekkenlåsning som kom i går kveld. Skikkelig deilig. Kan ikke ligge på noen av sidene å må nå sitte å sove, buhu, håper han kommer snart!!!

Skrevet

5 dager, men får vel regne med litt overtid som med de to andre. Men fy søren det skal bli godt å få vekk magen og å få litt mer energi!

Skrevet

-10 dager... Må innrømme at jeg er ganske lei nå, håper det skjer noe i løpet av helgen!

Skrevet

19 dager her! Men jeg har en følelse av at det kommer til å skje noe før.. Kanskje bare ønskedrøm... Sukk:-) Men - man får nyte de late dagene man har!

Skrevet

3 dager... Men går sikkert 2 uker over :( Har null håp på å føde før hvertfall. Måtte den siste tiden gå fort!

Skrevet

5 dager over, og er drittlei....humøret på bånn idag...plaget med kraftig bekkenløsning, kvalme, halsbrann gjennom hele svangerskapet. Har nå fått strekkmerker over hele magen, og det klør, svir og brenner når den kommer i kontakt med klær eller dyne...=(

Skrevet

33 dager igjen ;)

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

termin i dag!! :) men han har d sikkert så godt inni der at han må tvinges ut! :) lykke til damer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...