Solstråle86 Skrevet 10. juli 2010 #1 Skrevet 10. juli 2010 Hvor lang tid tok det for dere før dere fikk igjen mensen/ble gravid? Jeg hadde mensen sist i begynnelsen av mai og den har ikke dukket opp igjen. Ikke er jeg gravid heller... Når bør man oppsøke lege hvis det ikke skjer noe?
snart min tur? Skrevet 10. juli 2010 #2 Skrevet 10. juli 2010 Med meg tok det litt over 50 dager, da hadde jeg mensen ca 1 uke. og etter det stabiliserte det seg.. Legen min sa det var helt normalt, ingenting å bekymre seg for:)
Lisse_01 Skrevet 11. juli 2010 #3 Skrevet 11. juli 2010 Da jeg sluttet på p-pillene gikk jeg en uke over tiden før jeg fikk mensen. Det er vanlig at det kan ta litt tid. Tror det kan gå lang tid før du trenger å oppsøke lege. Venter på 3 mens etter pilleslutt. Er en uke over tid nå. Håper jeg er gravid etter som jeg er superkvalm. Skal ta test i morgen.
Solstråle86 Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Takk for svar begge to Er i alle fall godt å vite at det er normalt at det går litt tid.. Hvordan gikk det med testen Lisse_01? *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå