Gå til innhold

Hcg 450 (17 dpo), hcg 940 (19 dpo), hcg 1500 (20 dpo), hcg 4000 (27 dpo). Er dette en lav stigning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du:)

De sier vel litt forskjellig om denne fordoblingen av hcg, men jeg synes din ser helt fin ut :-))

Jeg kan ta meg selv:

RD16: 292

RD20: 904

...hmmm, så tok jeg en da jeg var 7 uker og da var den 27000 og to dager etter var den 36000. Så der var det på langt nær noen fordoling for å si det sånn ;-)

Vi er ikke maskiner og om du ser på tabellen over hcg, så er det mange variasjoner.

Enklere sagt enn gjort, men prøv:9 Og dess lenger enn kommer i antall rugedager, dess tregere går doblingen.

Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til :-)

• 2 uker senere...

Javel....sier du det for å være moro eller for å provosere?

En HCG "må" vel egentlig ingenting? Om HCG "må" stige dobbelt annen hver dag, ja - da hadde ikke jeg hatt nr.1 ei heller ventet nr.2.

En kropp og et svangerskap er ikke en maskin vet du og fungere heller ikke som en. Den lever sitt eget liv og finner sin egen "bane" og det er det som er det viktigeste - ikke om en HCG dobler seg annen hver dag.

Lykke til :)

Det har jeg dessverre fått med meg også og det er veldig trist :-(

Men mine innspill er fra mine egne erfaringer og jeg vil bare poengtere det at vi alle er forskjellige og selv om en viker fra "normalen", så går det faktisk veldig fint med mange.

Lykke til videre til alle :)

Annonse

Kjære deg... Skjønner at du er veldig sårbar akkurat nå men har ikke tenkt å ha det moro eller provosere deg. Sier bare det som jeg fikk høre fra lege... Trodde at kan hjelpe deg med litt informasjon :) Sorry men ikke min feil at hormoner lever "sitt eget liv"...

• 2 uker senere...

Hcg "må" dobles hver 48.time de første ukene. Eller opp til et visst nivå (leste 10.000 et sted). Deretter øker stigningen, men normalt ingen dobling.

Drømmehagens erfaring med 27.000 - 36.ooo er et eksempel på helt normal stigning når hcg-nivået har kommet opp i et visst "tall".

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...